سحر جعفری جوزانی معلول شد + فیلم

سحر جعفری جوزانی بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود از ماجرای عجیب معلولیت فَکش بر اثر خطای پزشکی گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سحر جعفری جوزانی بازیگر سینما و تلویزیون کشور، به تازگی فیلمی را در فضای مجازی منتشر کرده و در آن از ماجرای عجیب آسیب‌دیدگی فَک خود بر اثر خطای یک پزشک گفته است.

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی فرزند مسعود جعفری جوزانی «نویسنده و کارگردان» است که در یازدهم تیرماه ۱۳۵۷ در سانفرانسیسکو کالیفرنیا متولد شد و تا سن پنج سالگی ساکن آنجا بود. مادر سحر جعفری جوزانی آمریکایی است.

وی یک برادر بنام سپنتا دارد که نقش کودکی اکبر عبدی در سریال در چشم باد را بازی کرده است. جوزجانی فارغ التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

این بازیگر فعالیت سینمایی خود را با نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی به کارگردانی پدرش در سال ۱۳۶۵ آغاز کرد، او با نویسندگی در سریال آژانس دوستی و پس از آن بازیگری در همین سریال به فعالیت خود به صورت رسمی ادامه داد و پس از آن وارد سینما شد.

جوزجانی در سال ۱۳۸۲، در اولین همکاری با مهران مدیری سریال تلویزیونی طنز نقطه‌چین را بازی کرد و فعالیت خود را در تلویزیون با سریال‌هایی نظیر در چشم باد، باغ مظفر و مرد دو هزار چهره ادامه داد. جوزانی همچنین بواسطه سریال‌هایی نظیر فضانوردان، قهوه تلخ و گنج مظفر حضور در شبکه نمایش خانگی را نیز تجربه کرد.

همچنین وی توانست در سال ۱۳۷۸ نامزد سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در هجدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم بلوغ شد.

فعالیت‌های سینمایی سحر جعفری جوزانی

"شیر سنگی"، مسعود جعفری جوزانی ۱۳۶۵

"یک مرد یک خرس"، مسعود جعفری جوزانی ۱۳۷۱

" چشم‌هایش"، فرامرز قریبیان ۱۳۷۸

"بلوغ"، مسعود جعفری جوزانی ۱۳۷۸

"هفت ترانه"، بهمن زرین پور ۱۳۸۰

" دعوت"، ابراهیم حاتمی‌کیا ۱۳۸۷

"ایران برگر"، مسعود جعفری جوزانی ۱۳۹۳

"پشت دیوار سکوت"، مسعود جعفری جوزانی ۱۳۹۵

فعالیت‌های سحر جعفری جوزانی در تلویزیون

"حامی" به کارگردانی بهمن زرین پور

"نقطه چین " به کارگردانی مهران مدیری

"باغ مظفر"به کارگردانی مهران مدیری

"مرد دو هزار چهره" به کارگردانی مهران مدیری

"همه ی بچه‌های من" به کارگردانی مرضیه برومند

"در چشم باد" به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی

"قهوه تلخ" و "گنج مظفر" به کارگردانی مهران مدیری

معلولیت سحر جعفری جوزجانی

این بازیگر در فیلمی که از خود منتشر کرده است، ماجرای معلولیت و از کار افتادن فک خود را در جریان یک درمان دندانپزشکی شرح می‌دهد. فک این بازیگر از کار افتاده و او برای اینکه بتواند صحبت کند، مجبور است آن را با دست نگه دارد!

کد خبر 506144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.