برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان با عنوان "اثر موثر"

عضو دبیر خانه چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان گفت: عنوان جشنواره امسال "اثر موثر" است و آثاری که به جشنواره ارسال می‌شود باید بر اساس پرداختن به مشکلات، توانمندی‌ها و نیاز جامعه معلولان بوده و برای رفع مشکلات آنها تاثیر داشته باشد.

نوشین نیکوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان، اظهار کرد: تاکنون سه جشنواره رسانه‌ای معلولان به خوبی برگزار شده است و توان نگاران در باشگاه خبرنگاران معلول توانستند به خوبی توانمندی‌های خود را نشان دهند و مقام‌های خوبی کسب کنند.

وی ادامه داد: امسال قرار است جشنواره چهارم برگزار شود و عنوان جشنواره امسال "اثر مؤثر" است و آثاری که به جشنواره ارسال می‌شود باید بر اساس پرداختن به مشکلات، توانمندی‌ها و نیاز جامعه معلولان و تأثیری برای رفع مشکلات داشته باشد.

عضو دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان با اشاره به تفاوت جشنواره امسال با سال‌های قبل، تصریح کرد: صاحب اثر باید نحوه و میزان تأثیر اثر خود در تفکر مسئولان ذی ربط و مردم را به نحو محسوس ضمیمه و پیوست اثر کند و مشخص کند که اثر وی تا چه میزان در رفع مشکل مربوط به معلولان تأثیر داشته است و توانسته معضلی را از جامع معلولان بکاهد.

وی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: جشنواره در دو بخش اصلی و جانبی برگزار می‌شود که بخش اصلی شامل عکس تک فرم، مجموعه عکس، گزارش تصویری، گزارش مکتوب، گفت‌وگو و مصاحبه مکتوب، مقاله اجتماعی، مصاحبه تصویری و کلیپ است و بخش جانبی شامل تیتر نویسی، خبرنویسی، فن بیان، داستان کوتاه، طنز مکتوب، دل نوشته و کاریکاتور است.

نیکوکار در خصوص نحوه ارسال آثار به این جشنواره، اضافه کرد: انتشار آثار باید از ابتدای سال ۹۹ تا پایان مرداد ۱۴۰۰ باشد و شرکت در این جشنواره علاوه بر افراد معلول برای سایرین نیز آزاد است و آثار باید تا پایان مردادماه و از طریق واتساپ، ایتا، و یا تلگرام به شماره ۰۹۰۳۱۸۴۹۸۷۹ و یا ایمیل tavannegar۹۶@gmail.com ارسال شود.

برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان با عنوان "اثر موثر"

کد خبر 506120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.