آموزش تصویری فعال کردن حالت روح واتساپ

واتساپ قابلیتی دارد که کاربرانش می‌توانند پیام‌های دریافتی خود را بدون فعال شدن تیک آبی برای فرستنده بخوانند. در این مطلب فعال کردن حالت روح برای گوشی های اندرویدی (سامسونگ، شیائومی و هواووی) و گوشی های آیفون آموزش داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، واتساپ در طول چند سال اخیر قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن خود اضافه کرده که از مهمترین آنها اعلام خوانده شدن پیام است.

حالت روح در واتساپ چیست؟

در واتساپ زمانی که گیرنده پیام را می‌خواند دو تیک در کنار پیام ارسالی برای فرستنده ظاهر می‌شود و به رنگ آبی تغییر پیدا می‌کند. هرچند ممکن است بسیاری از ما با روشن بودن این ویژگی اختیاری در واتساپ مشکلی نداشته باشیم، اما گاهی اوقات پیش می‌آید که نمی‌خواهید دیگران یا فرستنده متوجه این موضوع شوند که شما آنلاین هستید و پیام آنها را خوانده‌اید. برای این منظور می‌توانید وارد تنظیمات داخل واتساپ شوید و آن ویژگی مورد نظر را خاموش کنید. نکته قابل توجه این است که با خاموش کردن این قابلیت، شما هم قادر نخواهید بود که از خوانده شدن پیام خود توسط دیگران آگاه شوید. در واقع این یک قانون و محدودیت دو طرفه است.

آموزش فعال کردن حالت روح واتساپ

بهترین روشی که می‌توانید برای فعال کردن حالت روح واتساپ استفاده کنید، استفاده از خود تنظیمات واتساپ برای پنهان کردن تیک دوم پیام‌ها با غیرفعال کردن گزینه "Read recipient" است. همانطور که قبلاً عنوان شد با استفاده از این گزینه دوستان شما نمی‌توانند وضعیت آنلاین شدن شما را ببینند یا متوجه این موضوع شوند که شما پیام آنها را خوانده‌اید اما در نظر داشته باشید که این گزینه به شما اجازه نمی‌دهد تا وضعیت آنلاین شدن دوستان خود را نیز مشاهده کنید.

برای فعال کردن حالت روح واتساپ اقدامات زیر را انجام دهید:

منوی تنظیمات واتساپ خود را باز کنید.

آموزش تصویری فعال کردن حالت روح واتساپ

Account را در بین گزینه‌ها پیدا کنید سپس Privacy را انتخاب کنید.

آموزش تصویری فعال کردن حالت روح واتساپ

و در آخر تیک گزینه Recipient را بردارید.

آموزش تصویری فعال کردن حالت روح واتساپ

با برداشتن تیک Recipient حالت روح واتساپ برای آیفون و اندروید شما فعال می‌شود.

کد خبر 506050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.