مدیریت شهری سعی کرد بر اساس اصل انسانیت حرکت کند

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری با تمام وجود سعی کرد در چارچوب و با اصول قانونی بر مبنای اصل انسانی پیش برود، فرصت بسیار است و امیدواریم آینده اصفهان آینده ای روشن باشد.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی در جلسه‌ای با حضور معاونان شهردار و مدیران مناطق شهری اصفهان، اظهار کرد: فعالیت ما در شهرداری مبتنی بر رعایت اصول انسانی بوده در واقع "لقد کرمنا بنی آدم" معیار حرکت ما بود، خوشحالم در کنار دوستان و همکاران چه در شورای شهر و چه مدیریت شهری توانستیم با ایمان، شجاعت و ایثار مجموعه خود را به یک نسخه انسانی در مدیریت بدل کنیم.

وی افزود: در این دوره تمام تلاش خود را کردیم که نسخه انسانی برای شهر داشته باشیم، در ارتباطات با نیروهای شهرداری، اعضای شورای شهر و مردم واقعاً انسانیت را مدنظر قرار دادیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در خلال فعالیت شهرداری و شورای شهر شاید گاهی رفتارهای ملال آوری هم بوده باشد که این خصلت کار جمعی است زیرا اگر همه یک چیز بگویند این در نظام دیکتاتوری جای دارد در این راستا استقلال مدیریت شهری در دوره پنجم گرامی داشته شد و هیچگاه همه یک چیز را نگفتند و یک چیز را نخواستند و هرکس استقلال خود را حفظ کرد.

نوروزی تاکید کرد: مدیریت شهری هم با تمام وجود سعی کرد در همین چارچوب و با اصول قانونی بر مبنای اصل انسانی پیش برود، فرصت بسیار است و امیدواریم آینده اصفهان آینده‌ای روشن باشد.

وی اظهار کرد: از همه بابت اینکه خدایی ناکرده رفتار و عملکرد ما جایی موجب آزرده خاطری شده باشد، عذرخواهی می‌کنم.

شهردار اصفهان گفت: اینجا شاید نقطه پایان اداره شهر باشد، اما نقطه رفاقتی است، از فردایی که کلید شهر را به مدیر دیگری تحویل دادیم و شورای شهر دیگری مستقر شد، رفاقت‌ها و دوستی‌ها باید پایدار باشد، این دوران‌ها گذرا است، چه آمدن‌ها و چه رفتن‌ها، ما هم تجربه رفتن را داریم هم تجربه برگشتن را، در یک مقطع پایان است و این پایان آغاز یک حرکت جدید است.

کد خبر 506018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.