اقدامات ۴ ساله مدیریت شهری برای شهر اصفهان مانا و ماندگار خواهد بود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید خدا را شاکر و سپاسگذار باشیم که امروز جمع مدیریت شهری سرافکنده نیستند، البته که موضوع جابه جایی مربوط به اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان است و مثل همیشه موج های سیاسی که در کشور ایجاد می شود این اتفاقات رخ می دهد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در جلسه‌ای با حضور شهردار، معاونان شهردار و مدیران مناطق شهری اصفهان، اظهار کرد: ۱۴ تیر مصادف بود با روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و به همین منظور این روز را به همه مدیران شهری و شهرداران شهر اصفهان تبریک عرض می‌کنم و این تقدیر و تشکر جز سنت‌های حسنه و از تأکیدات دینی ما است.

وی افزود: سه مرحله شکرگزاری داریم، یکی بابت آنچه که از قبل رسیده که در رأس آن شکرگزاری از خداوند است و انسان بابت آنچه خداوند به او از قبل داده شکرگزاری می‌کند، یک موقع شکرگزاری ما معطوف به حال است که نوع دوم آن محسوب می‌شود و نوع سوم شکرگذاری بابت آنچه در آینده به او می‌رسد، این شکرگزاری از دیگر شکرگزاری‌ها بالاتر است چراکه برگرفته از یقین است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که در آستانه مراسم تودیع و معارفه سرمان بلند است به خاطر آنچه در این چهار سال انجام داده‌ایم و آنچه در توان، وقت و اقتصاد بوده را ارائه کردیم و این ایام بین انسان‌ها در گذر است و جا به جا سمت‌ها همیشه بوده و انسان وقتی پشت سرش را نگاه می‌کند باید بتواند احساس رضایت داشته باشد و می‌گویم مدیران شهری دوره پنجم باید سر خود را بالا بگیرند چراکه با وجود همه مشکلات و صحبت‌ها و سختی‌ها اما همه تلاش کردند که شهر اصفهان در جا نزند و نشاط و سرزندگی خود را حفظ کند و این موضوع گواه مردم را نیز به همراه دارد که دوره پنجم در این زمینه سربلند است.

هر یکشنبه یک افتتاح اقدامی برگرفته از تلاش‌های مدیران شهری است

نصر اصفهانی تصریح کرد: ما امروز می‌توانیم این را بگوییم که آنچه در شهر انجام گرفته است کارهایی است مانا و ماندگار و در آینده نسبت به آنها قضاوت خواهد شد و تک تک مدیران شهری در اتفاقات شهر نقش داشته‌اند.

وی تاکید کرد: در روزهای آینده استمرار برنامه‌های شهری را تا لحظه آخر داشته باشیم و برنامه هر یکشنبه یک افتتاح اقدامی برگرفته از تلاش‌های مدیران شهری بود. اگر ما مدیریت شهری را به عزیزان تازه نفسان واگذار می‌کنیم به دلیل ناکارآمدی، ضعف در مدیریت و نارسایی در مدیریت نبوده است، این مسئله را همه باید مدنظر داشته باشند، اگر تغییر و تحولی را شاهد هستیم تحت تأثیر ناکارآمدی نبوده است و واقعاً اگر قرار بود بر مبنای عملکرد مدیریت مورد ارزیابی قرار گیرد شاید باید اتفاق دیگری رخ می‌داد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید خدا را شاکر و سپاسگزار باشیم که امروز جمع مدیریت شهری سرافکنده نیستند البته که موضوع جا به جایی مربوط به اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان است و مثل همیشه موج‌های سیاسی که در کشور ایجاد می‌شود این اتفاقات رخ می‌دهد.

نصر اصفهان گفت: تا ۱۵ مرداد ماه با صلابت موضوعات را پیش خواهیم برد و مابقی مسیر را نیز به خداوند واگذار می‌کنیم چون هیچکس از آینده خبر ندارد. تقدیر ما هرچه باشد کسی نمی‌تواند با آن مقابله کند، تنها نگرانی این است که توفیق خدمتگزاری به جامعه و به مردم از ما گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قدرت الله نوروزی به عنوان شهردار اصفهان الحق در این چهار سال تمام زمان خود را گذاشت و آنچه می‌توانست را اجرا کرد و از همه کمک گرفت تا کارها را پیش ببرد.

کد خبر 505985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.