مردم شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت کنند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: همکاری مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کنار واکسیناسیون گسترده تنها راه ایمن‌سازی جامعه از همه‌گیری ویروس کرونا است.

به گزارش ایمنا، قاسم میری علی آباد اظهار کرد: با همکاری نیروی زمینی ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بنیاد برکت خوشبختانه اقدامات خوبی در خصوص تأمین تجهیزات و نیروی انسانی متخصص در بحث درمان بیماران، غربالگری و واکسیناسیون انجام شده است که امیدواریم استمرار داشته باشد.

وی افزود: بستری‌های غیر کرونایی بیمارستان‌های زاهدان با توجه به تعطیلی هفته اخیر روند کاهشی داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با توجه به ایجاد محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها و به دنبال کاهش تردد بین شهری، در مراجعات بیماران ترومایی با کاهش خوبی روبرو شدیم و ثمره این کاهش بیشتر شدن فضای بستری بیماران کرونایی است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن یک‌هزار و ۲۹۸ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۶۶ هزار و۳۵۴ نفر رسید.

محمد هاشمی ادامه داد: همچنین با فوت ۳۲ مورد جدید، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک‌هزار و ۷۷۱ رسید.

وی با بیان اینکه ۷۵۹ بیمار حاد تنفسی و ۴۱۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

منبع: ایرنا
کد خبر 505970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.