هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز ۲ از فناوری ANC پشتیبانی می‌کند؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز ۲ از فناوری حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک محصول جدید خود به نام هدفون بی سیم گلکسی بادز ۲ را در اختیار کاربران قرار دهد. پیش از این اعلام شده بود که این مدل هدفون به فناوری حذف نویز فعال (ANC) مجهز نخواهد بود، اما هم اکنون اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که از این فناوری پشتیبانی خواهد کرد.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده پیشین، طراحی گلکسی بادز ۲ بسیار شبیه گلکسی بادز پرو است و در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز در دسترس خواهد بود. برای هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز ۲ کد "berry" و شماره مدل آن SM-R177 تعیین شده است. علاوه بر این، تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که این محصول از هدفون‌های سیلیکونی بهره می‌برد که باعث می‌شود صدای محیط به گوش کاربر برسد.

انتظار می‌رود که این محصول در ماه آگوست به صورت رسمی رونمایی شود، زیرا شرکت سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۱۱ آگوست رویدادی برگزار کند و طی آن از محصولات جدید خود از جمله گلکسی فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴ رونمایی کند. به احتمال بسیار زیاد گلکسی بادز ۲ با قیمتی بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 505882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.