هم قسم شده‌ایم تا در لیگ بمانیم/گردان از با اخلاق‌ترین گلرهاست

گاندوها وضعیت خوبی در لیگ برتر ندارند؛ آنها در روزهای اخیر به مصاف سایپا رفتند که این دیدار حساس، حواشی زیادی در برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از اتفاقات جنجالی دیدار تیم‌های ذوب آهن و سایپا و اخراج شهاب گردان در این دیدار، مهدی امینی گلر جوان و خوش آتیه این تیم درون دروازه قرار گرفت و با اینکه یک گل را از حریف دریافت کرد، اما در مجموع عملکرد خوبی داشت. این در حالی است که امینی در چهار هفته باقی مانده تا پایان لیگ برتر و با توجه به محرومیت شهاب گردان، باید درون دروازه سبز پوشان اصفهانی بایستد و به نوعی کار سختی برابر بازیکنان حریف خواهد داشت. حضور جوان اصفهانی در دروازه ذوب‌آهن و وضعیت حساس این تیم در هفته‌های منتهی به پایان لیگ بیستم بهانه‌ای شد تا با این بازیکن گفت و گویی انجام دهیم که شرح آن را در ادامه می‌خوانید:

ابتدا در خصوص دیدار با سایپا بگویید، چون فرصت شد تا با توجه به شرایطی که برای گردان و تیم پیش آمد، درون دروازه قرار بگیرید.

بازی سختی برابر سایپا داشتیم. به نوعی فینال پایین جدولی‌ها را شاهد بودیم. میزبان این مسابقه بودیم و می‌خواستیم از شرایط حضور در فولاد شهر استفاده کنیم اما با توجه به شرایطی که در این بازی پیش آمد توانستیم حداقل امتیاز را کسب کرده و به هفته‌های پایانی امیدوار باشیم. خیلی خوشحالم که در اولین بازی که برای ذوب آهن انجام دادم عملکرد مناسبی داشتم و به تیم کمک کردم.

به تازگی به جمع گاندو ها اضافه شده‌اید، در اولین تجربه خیلی خوب با مدافعان تیم هماهنگ بودید، نظر خودتان چیست؟

بله همین طور است، حدود ۱۵ روز است به ذوب آهن آمده‌ام، تا پایان فصل با ذوب آهن قرارداد دارم و از بازی با تراکتور تبریز با تیم همراه شدم. خیلی زود به من تجربه بازی رسید. به هر حال در این مهلت کم خیلی خوب توانستم با تیم هماهنگ شوم و از نظر خودم عملکرد مناسبی داشته باشم.

با محرومیت شهاب گردان به نظر می‌رسد در چهار دیدار باقی مانده ثابت باشید، بازی‌های باقی مانده ذوب آهن را چطور می‌بینید؟

بله محرومیت آقا شهاب شامل اتفاقات فوتبالی است و ممکن است برای هر کسی رخ بدهد. چهار دیدار حساس داریم که هر کدام برای خودش یک فینال است. ابتدا باید در مسجد سلیمان به مصاف نفت برویم. آنها دیدار قبلی شأن را واگذار کرده‌اند و احتمال سقوط برای این تیم نیز وجود دارد. اما ما هم ذوب آهن هستیم و بالای ۵۰ سال قدمت داریم و به گونه‌ای نیست که به راحتی بگذاریم تیم مان به دسته پایین‌تر برود. در واقع همگی هم قسم شده‌ایم تا ذوب را در لیگ نگه داریم و مطمئن باشید همین اتفاق نیز خواهد افتاد.

شما با دروازه‌بانان مطرحی مثل مظاهری و رحمتی هم تیمی بوده‌اید. در دیدارهای پیش رو از تجربه آنها کمک می‌گیرید؟

حتماً از تجربیات آنان استفاده می‌کنم. با اکثر گلر های مطرح لیگ برتر هم تیمی بوده‌ام و کار کرده‌ام. علاوه بر افرادی که نام بردید رحمان احمدی و شهاب گردان دروازه‌بانان بزرگی بوده‌اند که توانسته‌ام کنارشان باشم و از آنها درس‌های بزرگی بگیرم. حتی در همین دیدار بازی با سایپا آقا شهاب قبل از آنکه وارد میدان شوم صحبت‌هایی را با من کرد و تأثیر زیادی در عملکردم داشت. چرا که بازی سختی داشتیم و از لحاظ فنی و حواشی جای هیچ اشتباهی نبود.

شهاب در این بازی هم حسابی بهم ریخت، تحلیل شما از این واقعه چیست؟

به نظر من آقا شهاب یکی از با اخلاق ترین دروازه‌بانان لیگ برتر است و اصلاً این گونه نیست که او به هر دلیل بخواهد چنین رفتاری داشته باشد. نزدیک ۱۵ هفته است که در مباحث داوری در حق ذوب آهن اجحاف می‌شود. نمی‌خواهم بگویم این اشتباهات عمدی بوده است، اما تعداد همین اشتباهات زیاد بوده و وقتی تعداد آنها بالا می‌رود، فشار زیادی روی بازیکنان هم سوار می‌شود. فکر می‌کنم دلیل اصلی رفتار آقا شهاب این بود که او از ابتدا دوران فوتبالی اش در ذوب آهن رشد کرده و تعصب زیادی روی تیم دارد. شرایط فعلی گردان را هم اذیت کرده و باعث شد کار به اینجا بکشد.

و اما حرف آخر..

همانطور که گفتم تمام تلاشمان را برای موفقیت ذوب آهن خواهیم کرد. امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما بیافتد و در هفته‌های پایانی عملکرد مناسبی داشته باشیم.

کد خبر 505807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.