از افتتاح مرکز همایش‌های بین‌المللی تا بخشی از رینگ چهارم ترافیکی

شهردار اصفهان با اشاره به افتتاح پروژه‌های متعدد ظرف چند روز آینده، گفت: شهروندان در ایام دهه امامت و ولایت هم‌زمان با عید سعید قربان (۳۰ تیرماه) تا عید سعید غدیر (هفتم مردادماه) هر روز شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهر خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _ چهارشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ _ در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر اظهار کرد: در ادامه برگزاری جلسات عمرانی امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان برای بررسی پیشرفت و تکمیل پروژه‌های بزرگ عمرانی حضور داشتیم، زیرا در پایان این دوره مدیریت شهری باید طرح‌ها جمع‌بندی و افتتاحیه‌ها انجام شود.

وی با بیان این که در منطقه ۱۴ شهرداری خیابان ۳۶ متری سودان تا چند روز آینده افتتاح و کلنگ احداث میدان امید نیز بر زمین زده خواهد شد، تصریح کرد: در منطقه هفت شهرداری نیز روز پنجم مردادماه یک ورزشگاه بزرگ و تعداد دیگری از پروژه‌ها افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

شهردار اصفهان افزود: همزمان با عید سعید غدیر خم در منطقه چهار شهرداری مجموعه پروژه‌های میدان شهدای هسته‌ای افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، گفت: تمام اقداماتی که لازمه افتتاح این پروژه است، انجام شده و تنها چند نقص کوچک وجود دارد که برای رفع آنها در جلسه امروز تصمیم‌گیری لازم شد تا زودتر رفع شود.

نوروزی با بیان این که افتتاح پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان دارای بخش‌های متعدد و متفاوتی است، خاطرنشان کرد: این پروژه ۳۲ هکتار فضای سبز دارد که بخش داخلی آن کاشت گیاهان و بخش خارجی جنگل کاری شده است و از فردا آسفالت معابر این پروژه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: موکت و صندلی سالن اصلی پروژه در حال نصب است، موضوع مکانیکال و الکتریکال برای سیستم سرمایش و گرمایش نیز بررسی شده و تمام تجهیزات و امکانات نصب شده است، اما به انجام تست نیاز دارد و با توجه به این که نمی‌دانیم بهره برداری از آن در چه زمانی انجام خواهد شد در روز افتتاح با شیوه دیگری سرمایش را انجام خواهیم داد تا هزینه‌های هنگفتی بر پروژه تحمیل نشود.

شهردار اصفهان با اشاره به پروژه حلقه حفاظتی شهر، اظهار کرد: بخش‌هایی از این پروژه آزادسازی و زیرسازی شده و به زودی آسفالت آن نیز انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: چهار کیلومتر پروژه حلقه حفاظتی شهر آماده بهره‌برداری است و در آینده‌ای نزدیک تحویل مردم خواهد شد.

کد خبر 505628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.