بازیکنان و هواداران استقلال به اسم داوری آلرژی پیدا کردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر جرأت عذرخواهی ندارند چرا با شعور مردم بازی می‌کنند من کنار خط بودم و دیدم که داور آفساید ارسلان را گرفت چرا خودتان را توجیه می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد مجیدی پس از پیروزی دو بر یک استقلال مقابل تراکتور اظهار کرد: رقابت چندان زیبایی نبود زیرا تراکتور دفاعی کار می‌کرد و بازی زیبا برای تیم ما امکان پذیر نبود. با توجه به شرایطی که باشگاه استقلال دارد، از زحمت بازیکنانم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: فیروز کریمی از بهترین مربیان لیگ برتر هستند و فکر می‌کنم که با همت بازیکنان بود که این برد به دست آمد. بازهم از بازیکنان استقلال تشکر می‌کنم که با این وضع اسفناک باشگاه استقلال که در چند سال اخیر بی سابقه بوده تمام تلاش شأن را کردند و پیروز شدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه خواهش می‌کنم در رابطه با داوری صحبت نکنید، تصریح کرد: اسم داوری را نیاورید بازیکنان و هواداران ما به این اسم آلرژی پیدا کردند از همه داوران تشکر می‌کنم، داوری عالی بود. اگر جرأت عذرخواهی ندارند چرا با شعور مردم بازی می‌کنند من کنار خط بودم و دیدم که داور آفساید ارسلان را گرفت چرا خودتان را توجیه می‌کنید.

مجیدی اضافه کرد: داور اشتباه کرده و در کنفرانس هم گفتم که همه داوران بزرگ دنیا اشتباه می‌کنند. با بازیکنان هم صحبت کردم که هیچکس حق ندارد در مورد داوری حرف بزند، آقای افشاریان برای چه می‌آیید توجیه می‌کنید و دروغ پشت دروغ می‌گوئید. ناراحتی من این است که چرا اشتباهات فقط برای استقلال است و برای تیم دیگری رخ نمی‌دهد. اگر صحنه‌ای که ما امروز گل خوردیم خطا بود من دیگر مربیگری نمی‌کنم. تصمیم داشتم این فصل در رابطه با داوری صحبت نکنم ولی به قدری اشتباهات عجیب، هدفمند و برنامه ریزی شده است که مجبور می‌شوم از حق تیم خودم دفاع کنم.

وی در خصوص پاداش برد به بازیکنان استقلال مقابل تراکتور، خاطر نشان کرد: حداقل کاری است که می‌توانم برای بازیکنانم انجام دهم، روحیه بی کسی، تنهایی و بی سر صاحبی تمام ما را فرا گرفته است. دست بازیکنان را می بوسم، کسی نیست که به ما سر بزند. باشگاه را ول کردند، هر حرفی می‌زنیم می‌گویند بگذارید دولت تمام شود. کاری کردند که بازیکنان بی روحیه و بی انگیزه باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: همه تلاشم را می‌کنم که بازیکنانم را در شرایط آرمانی نگه دارم و هر کاری هم بلد نباشم این را بلد هستم، عین خیال شأن نیست و وقتی حرف می‌زنیم ۱۰ دستگاه نظارتی تماس می‌گیرند. مسئولین بیایند سر تمرین تا ما هم آنها را ببینیم و بشناسیم که چه کسی مدیران باشگاه هستند، بچه‌ها را به امان خدا ول کردند و من هم تا حدی می‌توانم. تعجب می‌کنم که کسی به ما زنگ هم نمی‌زند، این تیم استقلال است، استقلال را ده سال عقب انداختند و نمی‌دانم چگونه می‌خواهند درستش کنند.

کد خبر 505563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.