دلایل قطعی بی رویه برق شفاف به مردم گفته شود

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت : توقع بدیهی و به‌جای شهروندان از وزارت نیرو، بیان شفاف دلایل قطعی بی‌رویه برق با شهروندان و تلاش برای رفع مشکل قطعی برق در فصل تابستان است تا مردم کمتر متحمل ضرر شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید ابراهیم امینی در جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران در ابتدای نطق پیش از دستور خود با اشاره به فرا رسیدن روز قلم و گرامیداشت زنده‌یادان مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی گفت: اهل قلم همانند هریک از اهالی فرهنگ و اندیشه، برای رشد و تعالی در زندگی حرفه‌ای خویش، نیازمند تأمین مالی، جانی، روانی و آزادی از بند سانسور و خودسانسوری و ترس از برخوردهای عقیدتی و سیاسی هستند که متأسفانه در سال‌های اخیر بسیار دیده‌ایم که اهالی قلم در اقصی نقاط جهان با دشواری‌هایی سختی مواجه بوده‌اند.

وی با اشاره به وجود نداشتن موارد شکایت اعضای شورا در دوره چهارساله فعالیت از اهالی قلم افزود: مفتخریم که علی‌رغم نقدها و در مواردی تخریب‌ها و افتراهایی که یا از سر دلسوزی و بدون سوءنیت و در برخی موارد همراه با شیطنت در طول چهار سال گذشته از دوست گرفته تا رقیب به سوی شورای پنجم روانه داشتند، هیچگاه در مسیر شکستن قلمی و محدود کردن نویسنده‌ای گام بر نداشتیم.

عضو حقوقدان شورای شهر تهران با تبریک انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه، ادامه داد: در خبرها خوانده‌ایم از سوی دفتر رئیس جدید قوه قضائیه با شماری از فعالان سیاسی و اجتماعی و اهل اندیشه و قلم که اتفاقاً برخی از آن‌ها در سال‌ها و حتی ماه‌های اخیر سابقه برخوردهای قضائی و کیفری نیز داشته‌اند تماس گرفته شده و از ایشان خواسته شده است برای ارتباط با رئیس محترم قوه و ارائه مستمر پیشنهادات، نقطه‌نظرات و نقدهای خود اقدام کنند. ضمن تقدیر از این رویه جدید امیدوار هستیم این عمل پسندیده ادامه داشته باشد و فتح بابی برای برداشته شدن نگاه امنیتی به جامعه فرهنگی، مطبوعاتی و فعالان اجتماعی و سیاسی کشور باشد، زیرا بدون شک منافع چنین روش و رویه‌ای توأمان به مردم و نظام می‌رسد و همه ما از آن منتفع خواهیم شد.

وی با اشاره به قطعی بی‌رویه برق طی روزهای اخیر گفت: مراتب اعتراض خود را نسبت به قطعی مکرر و بی‌رویه برق در روزهای اخیر در سرتاسر کشور به‌ویژه پایتخت که منجر به بروز مشکلات متعدد و عدیده‌ای برای شهروندان شده است، اعلام دارم. حداقل توقع بدیهی و به‌جای شهروندان از وزارت نیرو، بیان شفاف دلایل قطعی بی‌رویه برق با شهروندان و تلاش برای رفع مشکل قطعی برق در فصل تابستان است تا مردم کمتر متحمل ضرر شوند.

کد خبر 505400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.