لپ‌تاپ‌های جدید شیائومی و ردمی به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که لپ تاپ‌های جدید شیائومی و ردمی طی ماه جاری در هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی اخیراً محصولات خود را در بازار هند گسترش داده است و چندین مدل لپ تاپ Mi Notebook در این کشور عرضه کرده است و قصد دارد محصولات جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که لپ تاپ‌های جدید این شرکت در ماه جاری در بازار هند عرضه خواهد شد.

علاوه بر این شرکت ردمی زیر مجموعه شرکت شیائومی قصد دارد نوت بوک‌های بیشتری را در ماه جاری وارد بازار هند کند. شرکت ذکر شده پیش از این از لپ تاپ جدید خود به نام Mi Laptop Pro رونمایی کرد، هنوز اطلاعات بیشتری در مورد زمان دقیق عرضه این محصول منتشر نشده است.

Mi Laptop Pro دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، رزولوشن 2.5K و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ است و به پردازنده نسل یازدهم اینتل مجهز است که با کارت گرافیک GeForce MX450 همراه است. انرژی مورد نیاز این لپ تاپ با استفاده از یک باتری ۶۵ وات ساعتی تأمین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

همچنین، مدل ۱۵ اینچی این محصول دارای صفحه نمایش OLED 3.5K با کیفیت‌ 10.7 میلیارد رنگ، روشنایی ۶۰۰ نیت و نسبت کنتراست تصویر یک به یک میلیون است. این لپ تاپ به پردازنده نسل یازدهم اینتل مجهز شده است و با کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX450 همراه است و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از ۶۶ وات ساعت تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 505389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.