با فشاری که وارد کردیم در دقیقه ۹۰ گل تساوی را زدیم

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بعد از اینکه ده‌نفره شدیم تا دقیقه آخر بازی فشار آوردیم و خدا کمک کرد در دقیقه ۹۰ گل بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین شنانی پس از تساوی ذوب آهن مقابل سایپا اظهار کرد: بازی سختی بود، روی اشتباه داوری گردان اخراج شد و نمی‌دانم داور چهارم چه چیزی دید که گفت کارت قرمز بدهند. بازی را نسبتاً خوب شروع کردیم نمی‌خواهم بیش‌تر از این راجع به صحنه اخراج صحبت کنم و باید کارشناسان نظر دهند.

وی ادامه داد: بعد از اینکه ده‌نفره شدیم تا دقیقه آخر بازی فشار آوردیم و خدا کمک کرد در دقیقه ۹۰ گل بزنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه کار سختی پیش رو داریم، تصریح کرد: تمام تلاش را انجام می‌دهیم که از این شرایط خارج شویم، زیرا حق تیم ما این نیست. مسابقه‌های گذشته ما را ببینید بازی را در دست داشتیم ولی برای مثال مقابل تراکتور یک پنالتی اشتباه گرفته شد که بازی را واگذار کردیم. امشب هم همین اتفاق افتاد و بازی را در اختیار داشتیم که ۱۰ نفره شدیم و مجتبی حسینی با تعویض‌های خوب خود نتیجه بازی را برگرداند.

شنانی در خصوص بازی هفته آینده ذوب آهن، خاطر نشان کرد: در بازی بعد به مصاف مسجد سلیمان می‌رویم که بازی سخت در هوایی گرم است، باید بتوانیم خوب ریکاوری کنیم و برای این رقابت آماده شویم تا نتیجه خوب بگیریم.

کد خبر 505337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.