ذوب آهن- یک سایپا یک / فرار از کابوس با ۱۰ نفر

تیم فوتبال ذوب آهن با گلی که در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند با یک یار کمتر از شکست در جدال ۶ امتیازی فرار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه تیم‌های ذوب آهن و سایپا در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های ذوب آهن و سایپا

ورزشگاه: فولادشهر

گل‌ها: وحید محمدزاده (دقیقه ۱+۹۰) برای ذوب آهن- امیر علی صادقی (دقیقه ۵۹) برای سایپا

اخطار: وحید محمدزاده (دقیقه ۱+۹۰) از ذوب آهن

اخراج: شهاب گردان (دقیقه ۱۳) از ذوب آهن

ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی (۸۳- مهرداد قنبری)، مسعود ابراهیم زاده، میلاد جهانی (۱۵- مهدی امینی)، رضا محمود آبادی (۶۶- علی خدادادی)، دارکو بیدوف (۶۶- پیمان رنجبری)، دانیال مؤمنی، سینا اسدی بیگی، فرشاد محمدی مهر و مجتبی حق دوست (۸۳- حسین شنانی)

سرمربی: مجتبی حسینی

سایپا: کوروش ملکی، رضا علیاری، امیرحسین حسین زاده (۸۶- عارف حاجی عیدی)، مجید علیاری، حسین ماهینی، مهرداد حیدری (۴۶- رضا جعفری (۱+۹۰- وحید محمدزاده))، حسین مالکی (۴۶- امیرعلی صادقی (۸۸- روح الله سیف اللهی))، ابوالفضل جلالی، سینا مریدی، مجتبی لطفی و محمد صادق بارانی

سرمربی: فراز کمالوند

داور: علی صفایی

شرح بازی:

ذوب آهن و سایپا در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌رفتند که با توجه به رأی روز گذشته کمیته استیناف، دو تیم ۲۲ امتیازی شده بودند و مصاف دو تیم چهاردهم و پانزدهم جدول تبدیل به حساس‌ترین دیدار هفته شده بود. بازی با برتری نسبی ذوب آهن آغاز شد اما در دقیقه ۱۰ بازی و پس از اینکه گردان اخراج شد شرایط بازی به طور کلی عوض شد و این سایپا بود که با یک یار بیشتر به دنبال پیروزی در این جدال ۶ امتیازی بود.

ذوب آهن در نیمه نخست توانست بازی را به خوبی اداره کند و حتی این موقعیت را داشت که گلزنی کند و در این بازی پیش بیفتند اما در نیمه دوم سایپا با دو تعویضی که انجام داد نبض بازی را در دست گرفت و قبل از گذشتن یک ربع از نیمه دوم، روی شوت یکی از آن دو بازیکن تعویضی به گل رسید.

ذوب آهن در یک ربع پایانی بازی، با تعویض‌های خوبی که مجتبی حسینی کرد به خصوص از جناح چپ حملات خطرناکی روی دروازه سایپا ترتیب داد و در نهایت و در حالی که بازی می‌رفت با نتیجه تساوی به پایان برسد، روی یکی از ارسال‌های قنبری از سمت چپ دروازه سایپا باز شود و مصاف ۶ امتیازی تیم‌های قعر جدولی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۵۹- سایپا) - روی پاسکاری سایپایی‌ها، توپ در پشت محوطه جریمه به امیر علی صادقی رسید و او که موقعیت شوتزنی خوبی داشت با یک ضربه فنی و محکم دروازه مهدی امینی را باز کرد.

۱-۱ (دقیقه ۱+۹۰- ذوب آهن) - مهرداد قنبری از سمت چپ با پای راست روی دروازه سایپا ارسال کرد تا وحید محمدزاده با ضربه سر دروازه سایپا را باز کند و بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۵- توپ در محوطه جریمه به عبدالله حسینی رسید و ضربه زیبای او در حالتی نامتعادل از کنار دروازه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷- شوت بازیکن سایپا را مهدی امینی با واکنشی خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶+۴۵- ارسال فرشاد محمدی‌مهر از سمت چپ در دهانه دروازه با ضربه عبدالله حسینی همراه شد اما توپ را کوروش ملکی، دروازه بان سایپا در آخرین لحظه از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۸۴- ارسال شنانی از سمت راست در تیر اول به رنجبری رسید اما ضربه سر او با اختلافی بسیار کم از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

تبدیل شدن اخطار به اخراج شهاب گردان از سوی داور بازی در دقیقه ۱۳ پس از مشورت با کمک داور اتفاق عجیب این دیدار بود، اتفاقی که با واکنش شدید گردان هم همراه شد.

بهترین بازیکن:

وحید محمدزاده در روزی که با یک یار کمتر به خوبی دفاع تیمش را رهبری کرد، با گل دقایق پایانی، ذوب آهن را از شکست نجات داد تا بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

کد خبر 505327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.