رینگ چهارم را با پیشرفت قابل توجه تحویل می‌دهیم/ ارتقای درآمد پایدار در سازمان‌های شهرداری

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم شورای ششم اجرای پروژه رینگ حفاظتی و خط دو مترو را سرعت بخشیده و با قوت بیشتری دنبال کند و در راستای ارتقای بودجه‌های پایدار برای سازمان‌های شهرداری و اتصال مترو به شهرهای اطراف اصفهان تلاش کند.

اصغر برشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان این که در قانون بلدیه به عنوان یک قانون مادر، وظایف متعددی بر عهده مدیریت‌های شهری گذاشته شده است، اظهار کرد: مدیریت شهری در چهار سال گذشته در کنار تمام امور جاری که باید با نظارت شورا به آن عمل می‌کرد، اتفاقات مهمی در راستای انجام وظایف قانونی خود در ابعاد مختلف انجام داد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های دوره پنجم، توجه و عنایت به ابعاد اجتماعی و فرهنگی شهر بود اما با توجه به شیوع کرونا، رویدادهایی که در این زمینه برگزار می‌شد و نشاط اجتماعی را ایجاد می‌کرد دچار مشکل شد و نتوانستیم آنگونه که انتظار داشتیم برنامه‌های شاد فرهنگی را در شهر اجرا کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پروژه گذر فرهنگی چهارباغ که آرزوی چندین ساله مردم اصفهان بود در دوره پنجم اجرا شد و یکی از پروژه‌های تأثیرگذار در ارتقای نشاط اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر موضوعات جاری شهر و ارائه خدمات شهری که به‌صورت عرفی و ذاتی به شهرداری‌ها واگذار شده است، به نظرم دوره پنجم شورا خاستگاه دو اقدام بنیادی بود که ثمرات آن برای آینده شهر مطلوب خواهد بود.

برشان اضافه کرد: رینگ‌های ترافیکی نیاز کلانشهری مانند اصفهان است و پس از آن که رینگ سوم در دوره اول احداث شده بود، این جسارت میان مدیران شهری در ادوار بعدی نبود که حلقه چهارم را اجرا کنند اما در چهار سال گذشته، با وجود همه تنگناها و تحریم‌ها مدیریت شهری با تعامل و همراهی شورای شهر توانست این جرأت را پیدا کند که پروژه رینگ چهارم حفاظتی اجرا شود.

وی تصریح کرد: به تدریج این ابرپروژه با احداث تقاطع غیرهمسطح آفتاب، خیابان‌های تابان و آسمان و مجموعه پل‌های شهید سلیمانی در زمان مقرر اجرا شد و خرسندیم که آن را با پیشرفت قابل توجهی به شورای ششم تحویل می‌دهیم که یک گام اساسی در تسهیل ترافیک شهر است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که آزادسازی‌ها برای اجرای مراحل بعدی رینگ چهارم تا حد زیادی انجام شده است، ادامه داد: این پروژه‌ها بسیاری از معضلات ترافیکی شهر را کاهش داد و از خطراتی که موجب جان باختن تعداد زیاد شهروندان می‌شد کم کرد.

وی تاکید کرد: پیشتر بسیاری از سازمان‌های شهرداری درآمد پایداری نداشتند که در دوره پنجم برای کسب درآمد پایدار منطقه ناژوان، سازمان پارک‌ها و فضای سبز، سازمان زیباسازی و سازمان آتش‌نشانی، ردیف بودجه‌ای اختصاصی تصویب شد.

برشان ابراز امیدواری کرد: شورای ششم پروژه رینگ حفاظتی و خط دو مترو را سرعت بخشیده و با قوت بیشتری دنبال کند و در راستای ارتقای بودجه‌های پایدار برای سازمان‌های شهرداری و اتصال مترو به شهرهای اطراف اصفهان تلاش کند.

کد خبر 505188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.