شارژر قوی MagSafe اپل برای آیفون ۱۳ به زودی معرفی خواهد شد

شرکت اپل قصد دارد شارژر ارتقا یافته MagSafe را برای آیفون ۱۳ عرضه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل عرضه شارژرهای بی سیم خود را از زمان تولید گوشی‌های سری آیفون هشت آغاز کرد، سپس این فناوری را برای گوشی‌های سری آیفون ۱۲ با پشتیبانی از شارژ سریع و قابلیت جفت شدن مغناطیسی ارائه کرد. در حال حاضر، شرکت اپل قصد دارد شارژر MagSafe ارتقا یافته و قوی‌تری را برای گوشی‌های سری آیفون ۱۳ عرضه کند.

با توجه به گزارشات منتشر شده، گوشی‌های سری آیفون ۱۳ از سیم‌پیچ شارژ بی سیم بزرگ‌تری استفاده می‌کند، بنابراین سطح پوشش موجود برای اتصال شارژر بی سیم در قاب عقب آیفون بیشتر می‌شود. پیش از این نیز اعلام شده بود که آیفون‌های ارائه شده در سال ۲۰۲۱ میلادی از MagSafe کارآمدتری بهره‌مند خواهد شد.

اطلاعات ارائه شده در مورد ویژگی‌های گوشی آیفون ۱۳ نشان می‌دهد که از فناوری شارژ بی سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کند بنابراین کاربران می‌توانند دستگاه‌های مجهز به فناوری شارژ بی سیم مانند ایرپاد را روی قاب عقب این محصول قرار دهند و آن‌ها را شارژ کنند البته همه مدل‌های آیفون ۱۲ نیز از قابلیت شارژ بی سیم برخوردار هستند اما این ویژگی روی آن‌ها فعال نشده است.

وبسایت بلومبرگ چند هفته پیش اعلام کرده بود که اپل قصد دارد از فناوری شارژ بی سیم معکوس برای آیپد پرو بعدی استفاده کند. از آنجایی که شارژ معکوس معمولاً انرژی زیادی از باتری دستگاه‌ها می‌گیرد، بهتر است این فناوری ابتدا برای آیپد پرو مورد استفاده قرار بگیرد سپس در صورتی که این فناوری روی آیپد پرو با موفقیت اجرا شود، آیفون‌ها نیز به آن مجهز خواهند شد.

کد خبر 505170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.