۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵
خط تولید نمونه‌هایی از پهپادهای تهاجمی در کشور

خبرگزاری ایمنا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: توانایی ما در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین بالا بوده و هست و در حوزه پهپاد‌های تهاجمی نمونه‌هایی داشته‌ایم و نمونه‌هایی نیز در دست تولید داریم.

به گزارش ایمنا سردار احمد وحیدی در حاشیه همایش آماد و پشتیبانی نزاجا با بیان اینکه موضوع جنگ نامتقارن و بررسی ابعاد آن و پیش‌بینی دکترین‌ها، تاکتیک‌ها و جنگ‌افزارهای مناسب جزو دستور‌کار نیروهای مسلح است، اظهار داشت: نیروهای مسلح پیش‌بینی فضاهایی کرده که می‌توانند دشمن را در آن زمین‌گیر کند.
وی با بیان اینکه دشمن علیه ایران جنگ سایبری را انجام داده است، گفت: آنها قبلا هم تلاش کردند توسط ویروس‌ها به سامانه‌های امنیتی کشور نفوذ کنند اما جمهوری اسلامی در این زمینه بسیار قوی ظاهر شد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در زمینه هواپیمای بدون سرنشین نیز قدرت خود را به جهانیان نشان داد، اظهار داشت: نیروهای مسلح خود را برای انواع جنگ‌های که ممکن است دشمن در پیش بگیرد، آماده کرده است.
وی ادامه داد: در حوزه جنگ الکترونیک و سایر ابعاد جنگ‌های مدرن بررسی‌های لازم را انجام شده و در این زمینه توانمندی بالایی در حوزه جنگ الکترونیک و جنگ نرم داریم.
وحیدی همچنین در خصوص اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر ادامه استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در عملیات علیه ایران گفت: ما از یک ذات سلطه‌طلب و تجاوزگر انتظار نداریم به راحتی تسلیم شود و این ایده را کنار بگذارد. نظام سلطه اساسا برای تجاوز ساخته شده اما اینکه این قضایا را رسما اعلام می‌کنند، ناشی از ضعف مفرطی است که این نظام‌ها دارند.
وی با بیان اینکه در همه حوزه‌های فرکانسی نیز به توانمندی‌های خوبی دست یافته‌ایم، تاکید کرد: توانمندی ما در حوزه‌ هواپیماهای بدون سرنشین بالا است و در حوزه شناسایی، هواپیماهایی با قدرت پروازی خوب، ماندگاری پرواز و قدرت شناسایی بالا داریم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تحریم فرماندهان ارشد نظامی ایران توسط غرب گفت: همه فرماندهان ارشد نظامی ما که در مقابل تجاوز به کشور ایستادند و خوار چشم دشمنان شدند.
وی ادامه داد: سردار فیروز‌آبادی نه حسابی در آمریکا و نه در هیچ جای‌ دیگر دارد. این اظهارات غربی‌ها فریبکاری است و آنها با طرح این موضوعات چگونه می‌خواهند پاسخگوی افکار عمومی و مردم‌شان باشند.

کد خبر 50517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.