حمله خانواده متوفی به آمبولانس در اصفهان

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: صبح امروز در تماسی با شماره ۱۱۵ برای بیمار دچار کاهش هوشیاری در محله صمدیه اصفهان امدادخواهی شد که یک کد اورژانس به محل اعزام شد که با تشخیص مرگ قطعی بیمار، خانواده متوفی به آمبولانس حمله‌ور شدند.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۵:۳۲ صبح امروز در یک تماس با شماره ۱۱۵ برای یک مورد کاهش هوشیاری در محله صمدیه اصفهان امدادخواهی شد و یک کد اورژانس به محل اعزام شد که مشاهده شد جمود نعشی رخ داده است بدین معنا که بیش از دو ساعت از زمان فوت فرد گذشته بوده و امکان انجام عملیات احیا وجود نداشته است.

وی ادامه داد: با اعلام فوت از طرف پرسنل اورژانس، افراد خانواده متوفی به سمت آن‌ها حمله‌ور شدند که پرسنل داخل آمبولانس رفته و درها را قفل کردند و دچار آسیبی نشدند اما مهاجمین با پرتاب آجر شیشه جلوی آمبولانس را شکستند. 

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با بیان این که در حال حاضر این آمبولانس از ناوگان اورژانس اصفهان خارج شده، تصریح کرد: برخورد با این اقدام همراهان متوفی از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات باعث آسیب به اموال عمومی شده و حق دیگر امدادخواهان را در استفاده سریع از خدمات فوریت‌های پزشکی سلب می‌کند، پیش از این نیز مواردی از این دست و حمله به پرسنل اورژانس را داشته‌ایم که باید فرهنگسازی شود تا شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 505135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.