انتقال تجربیات شهرداری مشهد در حوزه فرآیندها به شهرداری همدان

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد از انتقال تجارب موفق شهرداری مشهد به شهرداری همدان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، هدا پیروی با بیان این خبر، اظهار کرد: انتقال تجربیات بین شهرداری‌ها گام مهمی در جهت پیشبرد بهبود و تحول فرآیندها و در نتیجه تأثیرگذاری بر عملکرد مدیریت شهری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان را در پی خواهد داشت.

وی افزود: این نشست چند روزه از یکم تا سوم تیرماه ۱۴۰۰ با دعوت رسمی شهرداری همدان در خصوص انتقال تجربیات شهرداری مشهد در حوزه فرآیندهای شهرداری با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار همدان، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان، مشاور شهردار، مدیر عامل سازمان فاوا و مدیر کل توسعه بهره‌وری و سرمایه انسانی شهرداری همدان، برخی اساتید دانشگاه و رؤسای ادارات تخصصی حوزه فرآیندها و تشکیلات شهرداری همدان و سایر کارشناسان مربوطه به همراه گروه تحول و بهبود شهرداری مشهد برگزار شد.

رئیس گروه تحول و بهبود فرآیندهای شهرداری مشهد نیز در خصوص فرآیندهای صورت گرفته در سه بخش طبقه بندی فرآیندها بر اساس الگوی PCF، مهندسی مجدد فرآیندهای شهرسازی و طرح جامع اطلس محلات شهر مشهد به ارائه فرآیند و تجربیات کسب شده در این زمینه‌ها پرداخت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری همدان نیز شهرداری مشهد را عنوان یک الگو در تمام زمینه‌ها دانسته و خواستار ارتباط بیشتر دو شهرداری و طرح مسائل مشترک شد.

کد خبر 505129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.