شرکت‌های حفار موظف به آسفالت محل حفاری‌های خود هستند

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان با اشاره به حفاری های ناشی از پروژه فاضلاب شهری گفت: به صورت کلی تمام شرکت‌های حفار بعد از انجام عملیات اجرایی حفاری، موظف به آسفالت محل حفاری‌های خود هستند.

به گزارش ایمنا، رضا دادگرپور در نشست عمومی شورای شهر کرمان افزود: شرکت‌های حفار مانند آب و فاضلاب موظف هستند کانال‌های ناشی از عملیات اجراییِ خود را زیرسازی و آسفالت کنند.

وی با بیان این که در این خصوص شهرداری فقط ناظر پروژه آسفالت است و این کار را با جدیت و دقت انجام می‌دهد، مگر آنکه در خصوص عملیات آسفالت بعد از حفاری با شهرداری توافق دیگری داشته باشند، افزود: بعد از انجام عملیات اجرایی توسط شرکت‌های حفار، باید یک ماه تا ۴۰ روز برای تست عملیات صبر کرد و سپس معبر آسفالت شود.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان گفت: شهرداری برای پیشبرد کار و سهولت زندگی مردم، با این شرکت‌ها همکاری می‌کند.

وی به ساخت پارک "مدیریت" اشاره کرد و افزود: برآورد ریالی پارک بانوان "مدیریت" با وسعت ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع انجام شده است؛ مناقصه اولیه برای حصارکشی برگزار شد، ولی متأسفانه شرکت‌کننده‌ای نبود و در حال برگزاری مناقصه دوم هستیم.

دادگرپور تصریح کرد: برای پارک تخصصی "کودک" در انتهای خیابان سجادیه به وسعت ۱۰ هزار مترمربع نیز مناقصه برگزار شد، اما شرکت‌کننده نداشت و اکیپ ابنیه شهرداری کرمان شروع به‌کار کرد.

وی با بیان این که ساخت این پارک تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت داشته است، گفت: پایه‌های روشنایی، نیمکت و آب‌نماها که هم به‌صورت موزیکال و هم ساده هستند، در حال نصب است.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان درباره مرمت خانه شهر اظهار کرد: مطالعات مرمت خانه شهر انجام شده و تا ۱۰ روز آینده نهایی می‌شود که برای تأیید به اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارسال می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 505119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.