عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ تیرماه

در این بسته خبری از ادامه روند اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی نجف آباد تا بازسازی پل آزادی خرمشهر و نگهداری از پارک جنگلی کرفس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بررسی ۱۰۰ مورد گزارش مردمی رسیده به سامانه ۱۳۷ قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۱۰۰ مورد گزارش مردمی رسیده به سامانه ۱۳۷ مورد رسیدگی قرار گرفت و اقدامات لازم مرتبط با این گزارشات انجام شد.

فعالیت بیش از ۳۵ هزار دهیاری در کشور

علی قربانی، معاون سازمان امور دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور گفت: تاکنون برای ۳۷ هزار روستا در کشور مجوز دهیاری صادر شده که از این تعداد ۳۵ هزار و ۴۶۰ دهیاری فعال هستند.

خدمت رسانی شبانه روزی ۵۰۰ نفر پاکبان در سبزوار

امیر ناطقی، سرپرست سازمان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: در هیچ جای سبزوار تجمع زباله نداریم، فعالیت و خدمت رسانی شبانه روزی ۵۰۰ نفر پاکبان در شهر سبزوار بی وقفه ادامه دارد.

ساماندهی بهشت زهرا شهر زرند

محمد مهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند از آغاز عملیات ساماندهی بین قبور بهشت زهرا خبر داد و گفت: طرح ساماندهی و زیبا سازی میان قبور بهشت زهرای زرند با انتخاب پیمانکار به زودی آغاز خواهد شد.

افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی فرشتا سمنان

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان از افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی فرشتا ویژه بانوان شهر اخلاق در مردادماه خبر داد.

نگهداری از پارک جنگلی شهر کرفس

تفاهم‌نامه اجرای مدیریت بهره‌وری و نگهداری از پارک جنگلی شهر کرفس از توابع شهرستان رزن با هدف ایجاد پارک فرا منطقه‌ای ۱۲۰ هکتاری میان اداره کل منابع طبیعی استان همدان و شهرداری کرفس امضا شد.

نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در تقاطع های شهر فردیس

فرزین فرشاد، معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس در خصوص نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: با هدف ارتقای فرهنگ ترافیکی و رانندگی، همچنین کاهش حوادث ناشی از آن با مصوبه شورای ترافیک شهرداری، چراغ‌های فرماندهی (زمان‌دار) در تقاطع‌های سطح شهر نصب می‌شود.

پروژه پیاده‌راه سلامت اسد آباد؛ آماده اجرا

علیرضا فعله‌گری، شهردار اسدآباد گفت: پروژه پیاده‌راه سلامت از ابتدای شهرک سید احمد خمینی تا مزار شهدای گمنام طراحی و برآورد قیمت شده و آماده اجرا است، اما با توجه به حاشیه‌های به‌وجود آماده مابین شورای شهر و شهرداری در حال حاضر بلاتکلیف مانده است.

اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی نجف آباد ادامه دارد

محمد مغزی نجف‌آبادی، شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه در سه ماه اول ۱۴۰۰ در نقاط مختلف شهر نجف‌آباد شاهد اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی متعدد با همت انقلابی و تلاش شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری، تمامی پرسنل شهرداری و همراهی دیگر مسئولان شهرستان بودیم، گفت: از جمله این طرح‌ها می‌توان به کشتارگاه صنعتی، محور تفریحی و گردشگری کوچه‌باغ زندگی در چندین فاز و مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه جذب آب‌های سطحی اشاره کرد.

اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی جهت بازسازی پل آزادی خرمشهر

منصور علوانی، شهردار خرمشهر مرمت و بازسازی پل قدیم (پل آزادی) این شهر را لازم و ضروری دانست و گفت: برای تعریض و بازسازی این پل بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

کد خبر 504995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.