ارتقاء درجه ۸ شهرداری در کشور

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور از ارتقا درجه هشت شهرداری کشور از سوی وزیر کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، حسین رجب صلاحی در این باره اظهار کرد: درجات جدید پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تعیین و از سوی وزیر کشور به استانداران ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: در استان مازندران درجه شهرداری بابلسر و در استان تهران درجه شهرداری نسیم شهر به ۹ ارتقا یافت.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: در استان خوزستان درجه شهرداری شادگان به ۸ و درجه شهرداری قلعه تل به پنج ارتقا یافت.

وی گفت: در استان سیستان و بلوچستان درجه شهرداری خاش به هشت و درجه شهرداری بنت به سه ارتقا یافت.

رجب صلاحی افزود: در استان فارس درجه شهرداری جویم به پنج و در استان گیلان درجه شهرداری اسالم به چهار ارتقا یافت.

وی در خصوص درجه بندی شهرداری‌ها یادآور شد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقا درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند.

به گفته معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارتقا درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیأت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.

کد خبر 504959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.