برای حل مشکلات اصفهان شجاعانه عمل کردیم/ افتتاح بازار بین المللی گل و گیاه در آینده نزدیک

شهردار اصفهان با بیان اینکه زیرساخت‌های شهری برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان فراهم شده است، گفت: اصفهان در استفاده از انرژی خورشیدی پیشگام و برای سایر شهرها الگو شده است، بنابراین باید این فضا توسعه یابد تا شاهد پیشرفت این تکنولوژی نوین برای حل مسائلی که نیاز به انرژی دارد، باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _یکشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰_ در آئین افتتاح تالار ۲۵ میدان مرکزی میوه و تره بار، احداث نیروگاه ۲۶۰ کیلوواتی خورشیدی و دیگر پروژه‌های عمرانی و خدماتی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال اظهار کرد: بسیار خرسندم که در طول چهار سال گذشته به طور مکرر برای افتتاح و بهره برداری و آغاز عملیات‌های جدید به سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری آمدم و هربار موفق تر از قبل عمل شده بود؛ از تیم سازمان میادین و هیئت مدیره و شورای این سازمان به جهت انجام اقدامات جهاد گونه تقدیر می‌کنم، همچنین از اصحاب رسانه که در این محل حضور یافته و هر آنچه اتفاق افتاده و حقایق را به رشته تحریر در می‌آورند سپاسگزارم.

وی ادامه داد: اگر امروز از انرژی خورشیدی و ضرورت آن سخن گفته می‌شود به جهت آن است که حیات بشر به دلیل کم آبی در معرض خطر قرار گرفته و از آنجایی که برق تولیدی ریشه در آب دارد، توجه به انرژی‌های خورشیدی و طی فرایندی که نور خورشیدی به انرژی تبدیل شود، کاری بسیار ارزشمند است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در این دوره مدیریت شهری توجه به انرژی خورشیدی مورد توجه قرار گرفته است، به طوری که شورای اسلامی شهر در راستای استفاده از انرژی‌های خورشیدی مصوبات خوبی داشته و امروز نیز شاهد فضایی هستیم که ۲۶۰ کیلووات به ظرفیت‌های قبل اضافه می‌کند.

نوروزی تصریح کرد: تا چند سال پیش ۲۴۰ کیلووات در ساعت انرژی خورشیدی به تولید انرژی در شهر می‌پرداخت که امروز این عدد به ۶۰۰ رسیده است، بنابراین استفاده از نیروی خورشیدی مسئله مهمی است که هیچ گاه نباید اهمیت آن را دریغ کرد.

وی تأکید کرد: این بار نیز اصفهان در استفاده از انرژی خورشیدی پیشگام و برای سایر شهرها الگو شده است، بنابراین باید این فضا توسعه یابد تا شاهد پیشرفت این تکنولوژی نوین برای حل مسائلی که نیاز به انرژی دارد، باشیم.

شهردار اصفهان با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات باید شجاعانه عمل کرد و خیرخواهانه رفتار کنیم، اظهار کرد: بحران‌های پنهان به عمل شجاعانه و اقدام خیرخواهانه نیاز دارد که خرسندیم در این مسیر قرار گرفته‌ایم.

نوروزی با بیان اینکه گام دوم توسعه مکان‌هایی از جمله تالارها و سالن‌های میدان مرکزی میوه و تره بار است، گفت: در روزهای اخیر شاهد توسعه سالن‌های خشکبار میدان مرکزی میوه و تره بار بوده‌ایم و امروز شاهد افتتاح تالار شماره ۲۵ این میدان برای توزیع و فروش میوه هستیم؛ این اتفاقات باید هر روز بیشتر تداوم یابد تا امید را به مردم تزریق کند، چرا که با زیرساخت‌های مهیا شده چاره‌ای جز تداوم این مسیرها نیست.

وی از افتتاح بازار بین المللی گل و گیاه ارغوان در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد پروژه‌ها مقرر شد فاصله زمانی بین اعیاد را به روزهای تقویم خدمت به مردم تبدیل کنیم تا هر روز شاهد افتتاح پروژه‌ها باشیم و خدمات برای بهره برداری بهینه در اختیار مردم قرار گیرد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: به مردم نوید می‌دهیم که این گام‌های مؤثر در زندگی آنها تأثیرگذار خواهد بود و زیرساخت‌های شهری برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان فراهم شده است.

نوروزی با بیان اینکه وسعت اثربخشی پروژه‌هایی همچون احداث نیروگاه خورشیدی در میدان مرکزی میوه و تره بار بسیار زیاد است، اظهار امیدواری کرد: در راه خدمت به شهروندان که شایستگی دریافت خدمات را دارند هر روز گام‌های بیشتری برداشته شود.

کد خبر 504947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.