بعضی‌ها یادشان رفته چه شهری را تحویل دادند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: مشخص است شهر در ۱۲ سال چطور اداره شده و حرف‌هایی هست که اگر گفته شود برخی نمی‌توانند سر بلند کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری، در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران با اشاره به سخنان تخریبی علیه مدیریت شهری اظهار کرد: یک وقت‌هایی که ما نجابت می‌کنیم و حرف نمی‌زنیم بعضی‌ها فکر می‌کنند حرف برای گفتن نداریم اما خیلی حرف هست که اگر گفته شود برخی نمی‌توانند سر بلند کنند هرچند می‌گویند این قدر طرف پر رو است که عین خیالش هم نیست.

وی ادامه داد: مشخص است که ۱۲ سال، شهر چطور اداره شد. ما هیچ نمی‌گوییم یادشان رفته چه شهری را تحویل دادند و ما در این مدت باقی مانده یادشان می‌اندازیم چه شهری تحویل دادند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در ادامه درباره آلودگی صوتی ایجاد شده از سوی برخی وانت‌بارها در شهر هم تذکر داد و گفت: بسیاری از شهروندان از آلودگی صوتی ایجاد شده از سوی برخی از وانت بارها که عمدتاً در زمینه خرید و فروش ضایعات فعال هستند گلایه دارند. این افراد عمدتاً صدایی بسیار بلند و از قبل ضبط شده را به وسیله بلندگوهایی که بیرون از خودرو قرار گرفته پخش می‌کنند و موجب سلب آسایش مردم و به خصوص ساکنان محلات شده‌اند.

وی اضافه کرد: بنده به عنوان طراح مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون، خود را ملزم به حمایت از رانندگان وانت‌بارها نیز می‌دانم و معتقدم باید ساماندهی اصولی و با رعایت حقوق و مطالبات این رانندگان انجام شود. اما قطعاً اینکه از ابتدای صبح و حتی در روز تعطیل صدای بلندی از بلندگوی وانت‌بارها از خرید و فروش آهن آلات و ضایعات و امثال آن خبر دهد، روش درستی برای کسب و کار نیست و چه بسا علاوه بر آلودگی صوتی، منجر به آسیب‌های جدی‌تری نیز به بیماران و افراد سالمند وارد کند.

وی از پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درخواست کرد مطابق ماده ۲۹ قانون هوای پاک که ایجاد هرگونه آلودگی صوتی توسط منابع ثابت و متحرک را ممنوع و مرتکبان آن را به جزای نقدی محکوم کرده است، به این موضوع ورود کند.

کد خبر 504927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.