اوکراین صفر- انگلیس ۴/ صعود آسان سه شیرها به نیمه نهایی

تیم ملی انگلیس با پیروزی پرگل برابر اوکراین به عنوان آخرین تیم به مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰، شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های اوکراین و انگلیس در ورزشگاه المپیک رم به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۴ بر صفر انگلیس به پایان رسید.

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰

دیدار تیم‌های اوکراین و انگلیس

ورزشگاه: المپیک (رم، ایتالیا)

گل‌ها: هری کین (دقایق ۴ و ۵۰)، هری مگوایر (دقیقه ۴۶) و جوردن هندرسیون (دقیقه ۶۳) برای انگلیس

اوکراین: گئورگی بوشچان، سرگئی کریوتسوف (۳۵- ویکتور سیگانکوف)، سرگئی سیدورچوک (۶۴- یفهن ماکارنکو)، آن دری یارمولنکو، رومن یارمچوک، میکلا شاراپنکو، ایلیا زابارنی، اولکساندر کاراوائف، اولکساندر زینچنکو، میکلا ماتوینکو و ویتالی مایکولنکو

سرمربی: آن دری شوچنکو

انگلیس: جردن پیکفورد، کایل واکر، لوک شاو (۶۵- کیران تریپیر)، دکلان رایس (۵۷- جوردن هندرسون)، جان استونز، هری مگوایر، هری کین (۷۳- دومینیک کلورت لویین)، رحیم استرلینگ (۶۵- مارکوس رشفورد)، جیدون سانچو، کالوین فیلیپس (۶۵- جوده بلینگهام) و میسون مونت

سرمربی: گرت ساوتگیت

داور: فلیکس بریش (آلمان)

شرح بازی:

همانطور که پیش بینی می‌شد یکی از یک طرفه ترین بازی‌های دور حذفی یورو ۲۰۲۰ بین اوکراین و انگلیس برگزار شد. اوکراین که در مرحله قبل به لطف اشتباه مدافع سوئیس و اخراج او توانسته بود این تیم را حذف کند در این مرحله به سد سخت انگلیس خورده بود، تیمی که این دیدار را هم طوفانی آغاز کرد و هنوز ۴ دقیقه از بازی نگذشته بود که روی همکاری دو مهاجم مطرح خود یعنی استرلینگ و کین به گل اول رسید.

انگلیس که نیمه نخست را به نفع خود به پایان رسانده بود، نیمه دوم را هم طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه اول نیمه دوم این بار روی یک ارسال و ضربه سر مدافع پیشتاخته خود اختلاف را دو برابر کرد. شروع خوب انگلیس در نیمه دوم در ادامه با گل‌های کین در دقیقه ۵۰ و هندرسون در دقیقه ۶۳ تکمیل شد تا خیلی زودتر از سوت پایان تکلیف بازی معلوم شود.

انگلیس با پیروزی پر گل در این دیدار حالا در نیمه نهایی میزبان دانمارک خواهد بود. شاگردان ساوتگیت اگر نیمه نهایی را هم با پیروزی پشت سر بگذارند باز هم در لندن و ورزشگاه ومبلی میزبان یکی از دو تیم ایتالیا یا اسپانیا در فینال خواهند بود.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۴- انگلیس) - حرکت در عرض استرلینگ پشت محوطه جریمه اوکراین با پاس در عمق او برای کین همراه شد تا او در موقعیتی تک به تک قرار بگیرد و با ضربه‌ای دقیق دروازه اوکراین را خیلی زود باز کند.

۲-۰ (دقیقه ۴۶- انگلیس) - یک ضربه آزاد را لوک شاو روی دروازه فرستاد و این هری مگوایر بود که با یک پرش نه چندان بلند و ضربه سر دروازه اوکراین را برای بار دوم باز کرد.

۳-۰ (دقیقه ۵۰- انگلیس) - ارسال لوک شاو از سمت چپ در دهانه دروازه اوکراین خیلی راحت با ضربه سر هری کین تبدیل به گل سوم شد.

۴-۰ (دقیقه ۶۳- انگلیس) - کرنر ارسالی میسون مونت را در تیر اول هندرسون قطع کرد تا توپ وارد دروازه اوکراین شود.

کد خبر 504833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.