مطمئن باشید در لیگ می‌مانیم و برای فصل بعدی نتیجه خواهیم گرفت

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان گفت: از بازی ذوب آهن مقابل تراکتور واقعاً لذت بردم. پنج بازی در پیش دارید، اراده خود را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور یزدی‌زاده شامگاه شنبه _۱۲ تیر ماه _ در مراسم دیدار استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بازیکنان تیم و اعضای باشگاه ذوب آهن، اظهار کرد: تا جایی که بتوانم بازی‌ها تیم فوتبال را دنبال می‌کنم که واقعاً تیم فوتبال ذوب آهن در دیدار با تراکتور خوب بازی کرد. در فوتبال باید از والیبال یاد بگیرند که زمانی که نتیجه ۳بر۲ می‌شود یک امتیاز به تیم بازنده بدهند، اما فکر می‌کنم این قانون به عمر ما قد ندهد. هر آنچه در توان ما بود گذاشتیم، اما مجموعه اتفاقاتی افتاد که برای باشگاه ذوب آهن خوب نبود.

وی با بیان اینکه همیشه می‌گویم به گذشته فکر نکنید و هر بازی که انجام می‌دهید تصور کنید در یک فینال بازی می‌کنید، افزود: به پنج بازی پیش روی تیم فوتبال ذوب آهن امیدوار هستم. تیمی که خوب بازی می‌کند آنجایی که باید نتیجه بگیرد، می‌گیرد. به ساق پاهای خود شک نکنید، چراکه تیم خوبی داریم.

یزدی‌زاده افزود: بازی تراکتور را که دیدم و به غیر از اشتباه داوری و صحنه پنالتی، سبک‌بازی ذوب آهن دست مریزاد دارد و آن صحنه یک اتفاق بود و فکر می‌کنم شهاب گردان در بازی بیکار بود و این نشان می‌دهد تیم ما عملکرد خوبی دارد، اما با وجود تلاش بسیاری که کردند، نتیجه نگرفتند.

وی با اشاره به اینکه در فوتبال باید در کنار نتیجه از بازی لذت برد، خاطرنشان کرد: از بازی ذوب آهن مقابل تراکتور واقعاً لذت بردم. پنج بازی در پیش دارید و اراده خود را از دست ندهید.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن خطاب به بازیکنان تیم فوتبال این کارخانه، گفت: در نشست کارخانه گفتم ورزش را به خاطر ورزش داشته باشید و رفتار پهلوانی را فراموش نکنید. مطمئن باشید در لیگ می‌مانیم و برای فصل بعد نتیجه خواهیم گرفت.

کد خبر 504827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.