عروس ۱۳ ساله هنگام زایمان جان داد

فوت عروس ۱۳ ساله در هنگام زایمان، آتش سوزی زنجیره‌ای ویلاها در چالوس، ماجرای قتل عام خانوادگی، غرق شدن جوان ۲۱ ساله در رود بابلسر و حریق در ارتفاعات ارسنجان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این دختر ۱۳ ساله که اهل سراوان معرفی شده، روز چهارم تیرماه پس از مراجعه به بیمارستان و در حین زایمان جان باخته است.

درباره دلایل مرگ این کودک، تاکنون گزارش دقیقی منتشر نشده است.

گفته شده است که این مادر ۱۳ ساله سال گذشته در سن ۱۲ سالگی ازدواج کرده و سه ماه پس از آن باردار شده بود.

هشت ویلا در چالوس طعمه حریق شد

حدود ساعت دو بامداد هشت منزل مسکونی در روستای لانیز از توابع آستارا دچار حریق شد.

به علت حجم بالای آتش سوزی، آتش نشانان از ایستگاه‌های کرج و شهرک المپیک نیز به محل حادثه اعزام شدند و با کمک آتش نشانان و عوامل هلال احمر پس از تلاش چند ساعته از آتش گرفتن ساختمان‌های همجوار جلوگیری شد و حریق ساعت هفت صبح مهار شد.

این حادثه خسارت جانی به دنبال نداشت و علت حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

قتل عام خانوادگی در اهواز

قتل عامی صبح دیروز در روستای تختیه بخش اسماعیلیه اهواز به دلیل اختلاف ملکی بر سر پنج هکتار زمین رخ داد، قاتل، یک مرد ۴۰ ساله بود که با اسلحه سه پسر عمو و نوه ۱۴ ساله عموی خود را به قتل رسانده است.

قاتل، عموی خود را نیز مجروح کرده که برای درمان به یکی از بیمارستان‌های اهواز اعزام و بستری شد؛ با ورود شیوخ و بزرگان و نیروی انتظامی فضای روستا آرام شد و دستگیری قاتل در دست پیگیری است.

هرگونه مطلب منتشر شده در خصوص درگیری بر سر آب و یا کشت شلتوک صحت ندارد. همچنین قتل دو مرد در ماهشهر و آبادان طی دیروز و امروز رخ داده است.

مرگ تلخ جوان ۲۱ ساله در رودخانه سعدآباد

احسان دانشگر رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان در این خصوص اظهار کرد: مرکز پاسخگویی به حوادث (۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان بوشهر ساعت ۱۸:۳۰ جمعه ۱۱ تیر اعلام کرد جوانی ۲۱ ساله در رودخانه سعدآباد غرق شده است که بلافاصله گروه امداد و نجات شهرستان برای ارزیابی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: این جوان که همراه با دوستان خود مشغول شنا در رودخانه بوده است ناگهان از دید دوستانش ناپدید می‌شود و تلاش‌های آنان برای پیدا کردن دوست خود نتیجه نمی‌دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان افزود: با حضور نیروهای محلی و تیم امداد و نجات، عملیات جستجو با شدت بیشتری ادامه یافت تا اینکه ساعت ۲۲:۳۰ پیکر این جوان از آب گرفته شد و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

ارتفاعات ارسنجان طعمه حریق شد

آتش سوزی در ارتفاعات ارسنجان فارس که از صبح امروز شروع شده همچنان در حال گسترش است.

تلاش برای مهار آتش با کمک عشایر مستقر در منطقه و نیروهای منابع طبیعی از همان ساعات اولیه حریق، آغاز شده، اما به دلیل صعب العبور بودن منطقه هنوز آتش مهار نشده است.

کد خبر 504772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    1 0
    بدبختی می باره. خدایا تو کمک کن که این قانونی که خودت گذاشتی که دختر میتونه9سالگی ازدواج کنه باطل شه. وگرنه مامردمانی متعصب و مانده درقرنها پیش داریم. که قوانین رو منطبق روز تفسیر نمیکنن