آمار کرونا زنجان ۱۲ تیر؛ یک فوتی و ۹۹ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای ۱۲ تیرماه این استان را تشریح کرد.

پرویز قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز _ شنبه ۱۲ تیرماه _ تعداد ۹۹ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در استان زنجان افزوده شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۹۴ مورد مثبت سرپایی و پنج مورد مثبت بستری بوده‌اند و در مجموع تاکنون تست کرونا ۹ هزار و ۶۷۱ نفر بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی مثبت اعلام شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲۸ نفر به علت ابتلاء به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان زنجان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوت کرونا در استان زنجان ثبت شده است، تصریح کرد: در مجموع تاکنون یک هزار و ۵۰۲ نفر به علت ابتلاء به این ویروس در استان جان خود را از دست داده‌اند.

قزلباش خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس نیز تا امروز هشت هزار و ۱۳۱ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند همچنین تاکنون ۲۷ هزار و ۳۲ نفر به علت مشکوک بودن به این ویروس در مراکز درمانی استان نمونه‌برداری و بستری شده‌اند.

کد خبر 504764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مربی کانون زنجان IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    3 0
    سلام لطفا به مراکز کانون پرورش فکری زنجان نظارت داشته باشید . بیماری کرونا داره تو کشور جولان میده اونوقت با وجود نارنجی بودن وضعیت زنجان ما مربیان به تعداد ۵ نفر به بالا با استفاده از وسایل مشترک مثل کامپیوتر و ... در کنار هم حضور داریم . جالب تر اینکه درهای ورودی رو هم بستیم ، روشنایی ها و کولرها روشن هست بدون اینکه کار خاصی داشته باشیم فقط نشستیم همدیگر رو نگاه می کنیم .برنامه ی کاری ما که اجرای آنلاین و مجازی برنامه برای کودکان و نوجوانان هست کاملا با شرایط دورکاری همخوانی دارد. حالا واقعا عجیب نیست توی این شرایط بحران انرژی برق و آب و ... فضاهای مراکز کانون با عدم وجود مخاطب و صرفا جهت پر کردن ساعت کاری به طور حتما حضور در محل کار ،برای ما تعریف شده است در حالیکه ما در خانه می توانیم وظایف خود را انجام دهیم و در این شرایط بهتر این است که دور کار باشیم . از بازرسان محترم ستاد کرونا و استاندار محترم عاجزانه خواهشمند هستیم که به این وضعیت موجود کانون رسیدگی فرمایند . جدا از مسئله مصرف بی هدف از برق و ..اگر نفری در مجموعه به کرونا مبتلا باشد چه؟