نادری: بازی هایی که میزبان هستیم را باید در یزد برگزار کنیم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: در خصوص زمین فوتبال ساحلی و احداث آن قول‌هایی داده شد که به آن عمل نکردند و تیم اصفهان باید بازی‌هایی که میزبان است را در یزد برگزار کند. بازهم صحبت‌هایی شده که می‌خواهند زمین تیران را آماده کنند.

علی نادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تمرینات تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد، اظهار کرد: تمرینات را از اواخر دی ماه سال گذشته شروع کردیم و با توجه به اینکه بازی‌ها عقب افتاد حدود چهار ماه تمرین داشتیم که دو بازیکن هم جذب کردیم و تیم کامل شد. تیم بزرگسالان و امیدهای صنعت فرش حداد با یکدیگر تمرین می‌کنند که هفته گذشته چند بازی تدارکاتی در یزد انجام دادیم و برای مسابقات آماده هستیم.

وی با بیان اینکه سه شنبه _ ۱۵ تیر ماه _ در اولین بازی لیگ به مصاف شاهین رودسر خواهیم رفت، تصریح کرد: تیم‌ها را به دو گروه پنج تیمی تقسیم کردند که مرحله اول به صورت رفت و برگشت است، صنعت فرش حداد با شاهین رودسر، پارس جنوبی، موج گناوه و شهرداری سمنان هم گروه است. دو بازیکن در رده سنی امید گرفتیم که از بوشهر و چابهار هستند، این دو بازیکن سطح بالا و آینده درخشانی دارند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در خصوص زمین ساحلی، خاطر نشان کرد: در خصوص زمین قول‌هایی داده شد که به آن عمل نکردند و تیم اصفهان باید بازی‌هایی که میزبان است را در یزد برگزار کند. بازهم صحبت‌هایی شده که می‌خواهند زمین تیران را آماده کند، اما برای هفته اول آماده نشده و ابلاغ آمده که در یزد میزبان شاهین رودسر باشیم.

نادری با اشاره به اینکه بازی‌ها آسان و سخت ندارد، گفت: لیگ برتر فوتبال ساحلی ۱۰ تیم دارد که از بهترین‌های ایران هستند و همه رقابت‌ها سخت است، با توجه به اینکه مسابقات به صورت رفت و برگشت است تیم‌ها می‌توانند از شرایط میزبانی بهترین استفاده را داشته باشند، اما تیم ما باید بیرون از اصفهان میزبان باشد.

وی ادامه داد: به دنبال پیشرفت هستیم و می‌خواهیم بهتر از قبل باشیم، اما من و مدیرعامل باشگاه به تنهایی نمی‌توانیم این اتفاق را رقم بزنیم. یکسری از کارها برعهده ما بود که آن‌ها را انجام دادیم، اما برخی کارها مربوط به دیگران است که انجام ندادن. دنبال بهانه‌گیری نیستم بلکه می‌خواهم بهترین نتیجه برای اصفهان رقم بخورد. فوتبال ساحلی رشته‌ای است که در اصفهان شرایط پیشرفت وجود دارد ولی نیاز است که مسئولان کمک کنند و حرفی که می‌زنند را انجام دهند، برای موفقیت یک مجموعه همه باید کمک کنند.

کد خبر 504705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.