اتباع خارجی برای صدور و تمدید کارت اشتغال اقدام کنند

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان از شروع صدور کارت اشتغال برای اتباع خارجی ساکن اصفهان خبر داد.

مهدی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص روند صدور کارت‌های اشتغال برای اتباع خارجه، اظهار کرد: مشمولان طرح کارت اشتغال که دارای کارت آمایش جدید هستند و در محدوده سنی ۱۸ تا ۶۰ سال قرار دارند باید نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.

وی افزود: کسانی که به دلیل از کار افتادگی شامل این طرح نمی‌شوند باید مدارک مربوطه را در اولین فرصت به دفتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع تحویل دهند همچنین افراد کمتر از ۱۸ و بالای ۶۰ سال به طور کلی شامل این طرح نمی‌شوند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان ادامه داد: اعتبار کارت اشتغال به مدت یک سال است لذا مدت اعتبار کارت‌های جدید تا ۳۱ خردادماه سال آینده خواهد بود.

وی تصریح کرد: خانواده‌های آسیب پذیر یا افرادی که دچار بیماری خاصی هستند همزمان باید برای دریافت کارت آمایش ۱۶ و اشتغال برای بیمه سلامت اقدام کنند تا درگیر هزینه‌های بعضاً سنگین درمان و سلامت نشوند.

سلیمانی اضافه کرد: تمام تلاش‌ها بر این بوده که هرچه زودتر کارهای اداری صدور این کارت‌ها انجام شود تا فرد با یک بار مراجعه به دفاتر بتواند امور خود را حل و فصل کند و نیازی به تردد دوباره نباشد و امید است به منظور پیشگیری از مراجعه مجدد، افراد با همراه داشتن مدارک کامل در دفاتر حاضر شوند.

کد خبر 504702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.