ایربادزهای جدید نوکیا گواهی FCC را دریافت کرد

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که ایربادزهای نوکیا +Clarity Solo Buds و +Go Earbuds اخیرا گواهی FCC را دریافت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت نوکیا قصد دارد طی ماه‌های آینده محصولات صوتی خود به نام ایربادزهای +Clarity Solo Buds و +Go Earbuds را وارد بازار کند. به نظر می‌رسد که ایربادز نوکیا +Clarity Solo Buds دارای یک طراحی غیر عادی است و یک گیرنده بلوتوثی دارد. پایه کشیده این محصول دارای کلیدهای چند منظوره است که برای انجام دادن کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یک کلید لمسی نیز برای کنترل موسیقی، جواب دادن و رد کردن تماس‌ها نیز روی آن تعبیه شده است. در صورتی که کاربران برای چند ثانیه پایه این مدل ایربادز را فشار دهند دستیار صورتی برای انجام دادن فرامین صوتی آماده خواهد شد. محصول ذکر شده دارای یک چراغ نشانگر است که متصل شدن به گوشی هوشمند و وضعیت باتری را نشان می‌دهد. یک پورت USB نوع C نیز برای شارژ کردن محصول روی آن قرار گرفته شده است.

به نظر می‌رسد که طراحی ایربادز نوکیا +Go Earbuds از اپل ایرپاد پرو الهام گرفته است، زیرا این دو محصول از نظر ظاهر بسیار شبیه به یکدیگر هستند. ایربادز نوکیا +Go Earbuds همانند ایربادز +Clarity Solo Buds دارای کلیدهای لمسی روی پایه آن است، موضوع جالب توجه در مورد محصول ذکر شده این است که یک کلید کنترل صدا نیز روی خود ایربادز تعبیه شده است. زمانی که کاربران دوبار روی ایربادز ضربه بزنند، می‌توانند صدا را کم یا زیاد کنند.

هر دو محصول ایربادز نوکیا +Clarity Solo Buds و +Go Earcbuds در سایزهای مختلف از کوچک تا بزرگ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت تا افراد بتوانند بر اساس سایز گوش خود به آسانی از آن‌ها استفاده کنند. از آنجایی که این دو محصول گواهی FCC را دریافت کرده است، انتظار می‌رود که به زودی عرضه خواهند شد.

کد خبر 504604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.