کتاب جدید زلاتان منتشر خواهد شد

ستاره سوئدی تیم میلان یک کتاب دیگر درباره زندگی خودش منتشر خواهد کرد که اسرار زیادی را فاش می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان، در ماه اکتبر ۴۰ ساله می‌شود و با انتشار کتاب جدیدی در مورد زندگی‌اش قصد دارد ورود به چهارمین دهه از عمر خودش را جشن بگیرد.

این بازیکن ۳۹ ساله در ژانویه ۲۰۲۰ به سری A بازگشت و تأثیر زیادی در سن سیرو گذاشت به شکلی که یکی از اصلی‌ترین عوامل نایب قهرمانی روسونری پس از سال‌ها در سطح اول فوتبال ایتالیا بود. حالا این بازیکن سوئدی قصد دارد کتاب جدیدی را درباره زندگی خودش منتشر کند که البته این کتاب با نوشته قبلی او کاملاً متفاوت است.

زلاتان در خصوص انتشار کتاب جدید خود گفته: پیش از این در کتاب قبلی خود در رابطه با گذشته‌ام حرف زدم و مسائلی که مربوط به قدیم می‌شد را بازگو کردم. مردم حالا می‌دانند که من چطور بازی می‌کنم و منظورم از حرف‌های گذشته چیست. اما حالا قرار است درباره چیزهایی حرف بزنم که هنوز حرفی از آن‌ها به میان نیامده و حتی اتفاقات ریز و جزئیات مهمی که شاید مسیر زندگی من را تغییر داد و مثلاًً اگر آن اتفاقات رخ نمی‌داد اکنون در میلان حضور نداشتم. به طور کلی چیزهایی که تا این لحظه از زندگی خودم آموخته‌ام را بیان خواهم کرد.

وی افزود: لحظاتی در این کتاب بازگو شده‌اند که پیش تر یک راز بزرگ بوده‌اند و هیچکس از آن‌ها خبر نداشته. در این کتاب تلفیقی از زلاتان و زندگی و فوتبال را خواهید خواند که از اتفاقات ناگفته‌ای شاید برای اولین بار پرده برداری می‌کند. در ۴۰ سالگی می‌خواهم عمیق‌ترین احساسات خودم و آن قوانین سختگیرانه و ارزش‌هایی که باعث شد در لحظات گوناگون به من برای بهترین بازیکن جهان شدن کمک کند را بگویم و به جهانیان نشان دهم.

کد خبر 504383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.