ایرپاد پرو۲ اپل چه زمانی عرضه می‌شود؟

به نظر می‌رسد که ایرپاد پرو۲ اپل در سال جاری عرضه نخواهد شد و احتمالا در سال ۲۰۲۲ میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل در سال ۲۰۱۹ میلادی ایرپاد پرو را وارد بازار کرد، اما هم اکنون تحلیلگر مطرح مینگ-چی کو پیش بینی کرده است که جانشین این محصول در سال ۲۰۲۲ میلادی رونمایی خواهد شد. این فرد با نوشتن یادداشتی برای سرمایه‌گذاران اعلام کرده است که این محصول با نام ایرپاد پر و۲ سال آینده میلادی وارد بازار می‌شود.

این تحلیلگر باور دارد که به علت کاهش تقاضا در سال ۲۰۲۱ میلادی قطعاً تقاضا برای محصول جدید نیز کاهش پیدا می‌کند، بنابراین شرکت اپل می‌تواند به جای فروش ۷۵ تا ۸۵ میلیون ایرپاد بی سیم، بین ۷۰ تا ۷۵ میلیون محصول به فروش برساند. این اولین باری نیست که گزارش‌هایی مبنی بر تأخیر عرضه ایرپاد پرو ۲ منتشر شده است؛ بلکه وب سایت Bloomberg نیز گزارش کرده است که این محصول در سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد.

با توجه به شایعات منتشر شده شرکت اپل قصد دارد ایرپاد پرو جدید خود را به سنسورهای حرکتی پیشرفته‌تری مجهز کند و از فناوری‌های بیومتریک در محصولات جدید خود بهره مند شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده در وب سایت بلومبرگ، ایرپاد پرو ۲ اپل دارای طراحی کوچک‌تری نسبت به ایرپاد پروی کنونی خواهد بود و این کار با حذف کامل پایه‌های بلند آن انجام خواهد شد.

کد خبر 504335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.