آلومینیوم اراک_استقلال/ جدال رفقای آبی‌پوش در ایستگاه ۲۵

آلومینیوم اراک و استقلال در مسابقه ای حساس با هم پیکار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز و از ساعت ۵۰/‏۱۹‬ برابر هم صف آرایی خواهند کرد. آبی‌ها در حالی باید به مصاف آلومینیوم اراک بروند که طی هفته‌های اخیر نتایج درخشانی کسب کرده‌اند. شاگردان فرهاد مجیدی در ۴ دیدار اخیر خود موفق شدند ذوب آهن، نفت آبادان، پدیده و گل گهر سیرجان را در چارچوب رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر شکست دهند. آبی‌ها تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر از ۲۴ بازی خود ۴۳ امتیاز به دست آوردند و در رتبه سوم جدول حضور دارند. در آن سو تیم آلومینیوم اراک هم با حضور علیرضا منصوریان نتایج خوبی گرفته و در پی کسب سهمیه آسیایی هستند. آلومینیوم اراک فرم خوبی دارد و طی ۴ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و یک مساوی رسیده است.

از غایبان استقلال تا مصاف آبی‌های سابق

استقلال برای این بازی غایبانی مثل هروویه میلیچ، شیخ دیاباته و وریا غفوری دارد. در غیاب وریا غفوری احتمالاً محمد دانشگر به جای او در پست دفاع راست بازی خواهد کرد. دانشگر در جریان دیدار با پدیده هم دقایقی در دفاع راست بازی کرد و مقابل گل گهر سیرجان هم با نظر فرهاد مجیدی از ابتدا در این پست بازی کرد. از نکات دیگر این دیدار تقابل آبی‌های سابق است. آلومینیوم اراک چند بازیکن استقلالی در تیمش دارد که جدال آنها با آبی‌ها تماشایی است. حسین پور حمیدی، میثم مجیدی، اسماعیل شریفات، جابر انصاری و مرتضی آقاخان بازیکنان سابق استقلال در تیم اراکی هستند.

۷ و ۱۰ سابق روبروی هم

نکته جالب این بازی به جدال علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی بر می‌گردد. بازیکنانی که هر دو روزگاری در استقلال بازوبند کاپیتانی را بستند و حالا باید در قامت سرمربی به مصاف هم بروند. ۷ و ۱۰ سابق آبی‌ها که هر یک دوره‌ای در زمان بازیگری محبوب ترین ستاره وقت استقلال بودند این بار در یک شب تمام آبی در اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

آلومینیوم اراک_استقلال/ جدال رفقای آبی پوش در ایستگاه ۲۵

جنگ دو آبی پوش؛ جذاب‌تر از همیشه!

فرهاد مجیدی که در سه تقابل قبلی‌اش با سرمربیان استقلالی شاغل در لیگ پیروز شده بود امیدوار است فردا و در یک بازی بسیار حساس بتواند علیرضا منصوریان را هم شکست دهد تا در صورت امکان فاصله‌اش با صدر جدول را کمتر کند منتهی مشکل اینجاست که آلومینیوم با علیرضا منصوریان تبدیل به یک تیم شکست‌ناپذیر شده و این تیم هم مثل استقلال برای پیروزی در بازی فردا انگیزه زیادی دارد. البته انگیزه‌ منصوریان در این بازی ویژه هم هست چون مقابل تیمی قرار می‌گیرد که سال‌ها برایش بازی کرده و یک سال و چند ماه هم سرمربی اش بوده است.

آلومینیوم که در دور رفت و در اراک موفق شده بود پرسپولیس را شکست دهد حالا امیدوار است دیگر تیم محبوب پایتخت را در زمینش ببرد تا آمار جالبی را ثبت کرده باشد البته آلومینیوم با رسول خطیبی پرسپولیس را شکست داده بود.

از طرف دیگر منصوریان برای این که بتواند از طریق لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد روی سه امتیاز این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده است اما استقلال هم برای این که از کورس بالای جدول عقب نماند و کورسوی امیدش یعنی لغزش پرسپولیس و سپاهان را از دست ندهد نمی‌خواهد بازنده این بازی حساس باشد.

آلومینیوم اراک_استقلال/ جدال رفقای آبی پوش در ایستگاه ۲۵

دیاباته، مطهری و رمضانی؛ کدام یک؟

فرهاد مجیدی در چند بازی اخیر از آرمان رمضانی در ترکیب اصلی استقلال بهره برده و این بازیکن نیز گل‌های مهمی را برای تیمش به ثمر رسانده است. باید دید آیا فرهاد با توجه به دیر اضافه شدن شیخ دیاباته به تمرینات استقلال، باز هم از آرمان رمضانی در پیکان خط حمله استفاده می‌کند یا کادر فنی ارسلان مطهری را به زمین بازی می‌فرستد. در واقع در خط حمله آبی‌ها و در کنار قایدی دو مهاجم دیگر استقلال از بین سه بازیکن فوق انتخاب خواهد شد.

کد خبر 504291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.