کریمی: فشار حریف باعث شد عقب‌نشینی کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: روی این موضوع کار کرده بودیم که از گل زده حفاظت کنیم، باید کار بیشتری انجام شود تا بازیکنان، کادر و هواداران از این حالت التهاب بعد از گل خارج شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیروز کریمی پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در کنفرانس خبری اظهار کرد: از نحوه به دست آوردن سه امتیاز راضی نیستم، اما به خاطر ایثار بچه‌ها و شجاعتی که داشتند این برد قابل قبول است، امیدوارم خداوند توفیق دهد که ادامه‌دار باشد.

وی ادامه داد: خیلی بر تیم اشراف نداشتم و تنها یک جلسه با تیم کار کردیم، اما همان یک جلسه باعث شد کاری که کردیم به حفظ تنها گل کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه یکی از دوستان می‌گفت این جمله (گوش، گوش، صدا) که می‌گفتید چه بود؟، تصریح کرد: این حرف یعنی گم نکردن یار مستقیم که بچه‌ها خوب انجام دادند. بازیکنان ذوب‌آهن میانگین قدی بلندی دارند، وقتی خرم را تغییر دادیم خنده‌ام گرفت زیرا دیدم چگونه به حریف خود نگاه می‌کند و بازی مقابل امثال این تیم که قد بلند و پرش بالایی دارند سخت است.

کریمی اضافه کرد: اگر اخباری نبود کارمان سخت‌تر می‌شد، اما بچه‌های ما جانانه جنگیدند. قسمتی از کار این بود که عقب نشینی کنیم و از گل زده حفاظت کنیم، قسمتی دیگر این بود که از خط حمله استفاده کنیم و گل بیشتری بزنیم اما نشد.

وی با اشاره به اینکه فشار حریف باعث شد عقب نشینی کنیم، خاطر نشان کرد: روی این موضوع کار کرده بودیم که از گل زده حفاظت کنیم، باید کار بیشتری انجام شود تا بازیکنان، کادر و هواداران از این حالت التهاب بعد از گل خارج شوند. به دلیل مصدومیت‌های بی سابقه که نمی‌دانم علت آن چیست و بازیکنانی که اکثراً در آستانه محرومیت هستند با مشکلاتی روبه‌رو هستیم. بچه‌ها کمی تحت تأثیر بودند و برای بازی بعد چند بازیکن را نداریم. البته آنهایی که مرا می‌شناسند می‌دانند دنبال بهانه نیستم. اگر ایمان نداشتم نمی‌توان تغییر ایجاد کرد نمی‌آمدم. ما در این تیم خیلی مصدوم داریم و همینطور بازیکنانی که در آستانه محرومیت قرار دارند. باید فکری کنیم ببینیم می‌توانیم کسی را اضافه کنیم تا از این شرایط خارج شویم.

کد خبر 504275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.