زنگ خطر شیوع موج پنجم کرونا در اصفهان/تردد در محورهای منتهی به استان‌های قرمز ممنوع می‌شود

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: با ورود موج پنجم کرونا و شتاب انتشار آن و تغییر رنگ شهرستان‌ها، اصفهان در معرض خطر قرمز شدن قرار دارد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حجت‌الله غلامی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد کرونای استان با ارائه گزارش آخرین وضعیت کرونا در شهرستان‌های استان گفت: وضعیت استان تا هفته قبل متعادل و بین زرد و نارنجی بود اما اکنون پنج شهرستان ما که در وضعیت زرد قرار داشت نارنجی شده و تعداد کل شهرستان‌های زرد استان به ۹ شهرستان رسیده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان افزود: در حال حاضر ۱۵ شهرستان استان وضعیت نارنجی دارند که باید رعایت دقیق دستورالعمل‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

وی با هشدار درباره تغییر رنگ خطر شهرستان‌ها به وضعیت قرمز تصریح کرد: با توجه به گرمی هوا و ضرورت چرخش هوا، باز بودن در و پنجره‌ها توصیه می‌شود زیرا این کار می‌تواند به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کمک کند.

غلامی ادامه داد: برای کنترل شیوع ویروس کرونا در استان‌های مجاور شرقی و جنوبی که در وضعیت قرمز دارند، مانند یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر، طرح جامع هوشمند منع تردد در سفر از این استان‌ها به استان اصفهان و بالعکس برقرار شده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا از فردا تردد در محورهایی را که به استان‌های قرمز منتهی می‌شود ممنوع اعلام کنیم.

کد خبر 504256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.