۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
«دینامیت» به سینما می آید؟

در حالی که قرار بود فیلم «دینامیت» از امروز _ نهم تیر_ در سینماها اکران شود، هنوز بلیت‌فروشی این فیلم آغاز نشده است.

به گزارش ایمنا، طبق اعلام شورای صنفی نمایش، قرار بود از چهارشنبه، نهم تیر، فیلم «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی و چند روز دیگر هم فیلم «درخت گردو» روانه اکران در سینماها شوند، اما از صبح امروز و برخلاف روال همیشگی، هیچ کدام از سایت‌های بلیت فروشی، صفحه ویژه خرید بلیت برای فیلم «دینامیت» را باز نکرده‌اند، این در حالی است که برخی عوامل فیلم و نیز اهالی سینما با تبلیغ عکس و تیزر «دینامیت» در فضای مجازی مردم را به حمایت از سینما دعوت می‌کنند.

پیگیری‌های انجام شده نشان می‌دهد که صاحبان فیلم بر اساس وعده‌های حمایتی مصوب شده در شورای صنفی نمایش که به امضای مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی هم رسیده راضی به اکران شده‌اند و الان منتظر دستور سازمان سینمایی به سامانه سمفا برای بلیت‌فروشی هستند، اما گویا این حمایت‌های اعلام شده هنوز در کارگروه کرونا سازمان سینمایی مورد تأیید قرار نگرفته است.

طبق اعلام قبلی قرار بوده جلسه کارگروه کرونا سازمان روز شنبه هفته آینده برگزار شود ولی با توجه به برنامه‌ریزی‌ها برای اکران فیلم، این جلسه به امروز و ساعاتی دیگر موکول شده است.

بر این اساس در صورتی که حمایت‌های مصوب شده در شورای صنفی نمایش تأیید شود، احتمالاً از ساعت‌های پایانی امشب یا فردا فیلم «دینامیت» روی پرده می‌رود، البته برخی صاحبنظران در سینما و سازمان بر این باورند که عمل به وعده‌های حمایتی گفته شده در شورا ممکن است در شرایط فعلی با اما و اگرهایی روبه‌رو باشد.

پیش‌تر گفته شده بود که برای حمایت از این فیلم‌ها به هر کدام ۲.۵ میلیارد تومان پرداخت و زمانی هم برای پخش تبلیغ آگهی در سالن‌ها اختصاص داده می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 504223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.