ایران همیشه از رنج خشونت‌های کور و بی پایان در عذاب بوده است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: کشور ما همیشه از رنج خشونت‌های کور و بی پایان در عذاب بوده و شهید عباس پور وزیر ارزشمند نیرو یکی از چهره‌های شاخص خدمت بعد از انقلاب اسلامی، قربانی این خشونت‌های کور بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد حق شناس با اشاره به مراسم رونمایی از سردیس شهید عباسپور در میدان توانیر تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"متأسفانه ترور شهید عباسپور در فاجعه هفت تیر که توسط شریرترین افراد روزگار صورت گرفت، باعث شد که ایشان از ادامه خدمت بازماندند و این یکی از تلخ‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی روز هفت تیر ۱۳۶۰ بود. روزی که مردم ایران باخبر شدند، شهید سید محمد بهشتی و چهار تن از وزرای ارزشمند کابینه شهید رجایی و نزدیک به سی تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ده‌ها تن از مدیران ارزشمند اجرایی کشور از جمله شهید عباسپور، وزیر نیرو در حادثه ترور و بمب گذاری حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

کشور ما همیشه از رنج خشونت‌های کور و بی پایان در عذاب بوده و شهید عباس پور وزیر ارزشمند نیرو یکی از چهره‌های شاخص خدمت بعد از انقلاب اسلامی، قربانی این خشونت‌های کور بود.

بسیار نیکوست که بتوانیم در نماهای شهری از هنر ارزشمند مجسمه سازی و ساخت تندیس‌ها و سردیس‌های چهره‌های مورد علاقه مردم بهره‌های لازم را بگیریم و برای زیبا سازی شهر و معرفی الگوها به جوانان و فرزندانمان و همینطور برای بزرگداشت و تکریم این عزیزان به کار ببریم این سیاست‌های شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بوده است و از این بابت از سازمان زیباسازی شهرسازی تهران و شهرداری منطقه شش تشکر می‌کنم که انصافاً هوشمندانه عمل کردند و تلاش خود را برای اجرایی کردن این سیاست‌ها به کار بردند. "

کد خبر 504219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.