۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
روزهای درخشش استرلینگ

مهاجم تیم منچسترسیتی درخشش بی نظیر خود در مسابقات یورو را ادامه داد و تیمش را به مرحله بعدی مسابقات رساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رحیم استرلینگ بازیکن تیم ملی انگلستان، سومین گل خود در یورو ۲۰۲۰ را مقابل تیم ملی آلمان به ثمر رساند تا کشورش بتواند به لطف گل او و هری کین جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها را کسب کند.

پیروزی خاطره انگیزی که شب گذشته یاران گرت ساوتگیت به دست آوردند، اولین پیروزی تیم ملی انگلیس مقابل آلمان پس از نزدیک به دو دهه بود. در این مسابقه استرلینگ مجدداً موفق به گلزنی شد تا پانزدهمین گل خود را در بیست و یکمین بازی‌اش برای انگلیس با هدایت ساوتگیت به ثمر برساند.

آلمان را شکست داد. بازیکن ۲۶ ساله از زمان حضور ناامید کننده خود در جام جهانی ۲۰۱۸، ۱۵ بار در ۲۱ بازی برای تیم گرت ساوت گیت گلزنی کرده است. ایمان ساوتگیت به استرلینگ کم نشده و اتفاقاً او مزد این اعتمادش را هم گرفته است. استرلینگ در حالی به ستاره تیمش تبدیل شده که تا پیش از گلزنی هری کین در بازی برابر آلمان، هیچ کس به غیر از او در مسابقات یورو برای انگلیسی‌ها گل نزده بود.

رحیم استرلنیگ با یک نمایش بی نقص و خستگی ناپذیر تا آخرین لحظات مسابقه باعث آزار و اذیت مدافعین آلمان شد و کار را برای آن‌ها سخت کرد تا در نهایت سه شیرها بتوانند به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کنند. بدون شک با نگاهی به آمار استرلینگ در این دوره از رقابت‌ها و البته بازی شب گذشته، می‌توان گفت که برنده واقعی او بوده است.

کد خبر 504169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.