ایمانی: در دولت ابراهیم رئیسی رفت و آمدهای اتوبوسی صورت نگیرد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: امیدوارم در دولت ابراهیم رئیسی رفت و آمدهای اتوبوسی در دولت صورت نگیرد و اشخاص بر اساس شایستگی انتخاب شوند.

ناصر ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آرایش کابینه دولت سیزدهم اظهار کرد: دیدگاه رئیسی، دیدگاه محدودی نیست و به نظر نمی‌رسد برای تشکیل کابینه از برخی اشخاص و جریان‌های خاص استفاده کند. این امکان وجود دارد که وی صرف نظر از جناح بندی افراد، از نیروهای شایسته در دولت خود استفاده کند.

وی افزود: رئیسی وام دار هیچ شخص و جریان سیاسی نبوده و هیچ وعده‌ای به کاندیداهایی که به نفعش کناره‌گیری کرده‌اند برای حضور در دولت سیزدهم نداده است.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: باید به این نکته توجه داشت که کابینه دولت، محل اختلافات سیاسی بین رئیس جمهور و اعضا نیست و بهتر است که کابینه دولت از جریانی خاص شکل بگیرد که نزاع و اختلافی صورت نگیرد.

ایمانی یادآور شد: به نظر می‌رسد ابراهیم رئیس فارغ از کابینه دولت برای تعیین برخی مدیران دولت از اشخاصی شایسته با گرایش‌های سیاسی مختلف استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در دولت ابراهیم رئیسی رفت و آمدهای اتوبوسی در دولت صورت نگیرد و اشخاص بر اساس شایستگی انتخاب شوند؛ البته در دولت حسن روحانی نیز افراد شایسته‌ای در کابینه و بدنه دولت وجود دارند.

کد خبر 504097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.