سبک‌ترین لپ تاپ شرکت HP معرفی شد

شرکت تولید کننده کامپیوتر Hewlett-Packard یا به اختصار HP سبک‌ترین لپ تاپ خود به نام Pavilion Aero 13 را معرفی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ تاپ Pavilion Aero 13 دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن 2.5K و نسبت صفحه به بدنه ۹۰ درصد است، وزن آن کمتر از یک کیلوگرم است و بدنه آن از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم ساخته شده است. این محصول به پردازنده قدرتمند Ryzen 7 مجهز شده و با استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ اجرا می‌شود، تا اواخر سال میلادی نیز آپدیت ویندوز ۱۱ آن عرضه خواهد شد.

لپ تاپ Aero 13 به دلیل وزن سبک، دوام و عمر طولانی باتری مطمئناً مورد استقبال افراد زیادی قرار خواهد گرفت؛ کاربران می‌توانند به آسانی آن را با خود حمل کنند و سر کار، دانشگاه یا مدرسه ببرند علاوه بر این پردازنده به کار رفته در آن بسیار قوی است بنابراین می‌تواند فرآیندهای لازم را به سرعت بالایی انجام دهد. این لپ تاپ در چهار رنگ طلایی، سفید، رزگلد و نقره‌ای در دسترس خواهد بود و قیمت آن از ۷۴۹ دلار آغاز می‌شود.

شرکت HP علاوه بر لپ تاپ Aero 13 از دو مانیتور Full HD دیگر به نام‌های M24fwa و M27fwa رونمایی کرده است همانطور که از نام آن‌ها مشخص است مانیتور M24fwa دارای صفحه نمایش ۲۴ اینچی و مانیتور M27fwa دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی است، هر دو محصول از فناوری سخت افزاری AMD FreeSync پشتیبانی می‌کنند. مانیتور M24fwa با قیمت ۲۲۹.۹۹ دلار و مانیتور M27fwa با قیمت ۲۸۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. لپ تاپ HP Pavilion Aero 13 و دو مانیتور ذکر شده از ماه جولای سال جاری در دسترس خواهند بود.

کد خبر 504094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.