آتش سوزی یک واحد مسکونی در انزلی مصدومی نداشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی از مهار آتش سوزی یک واحد مسکونی در طبقه هفتم آپارتمانی در این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

مهرداد رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش سوزی یک واحد مسکونی در طبقه هفتم آپارتمان در ساعت ۱۵:۳۰ عصر امروز (سه شنبه) هشتم تیرماه ۱۴۰۰ به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۰ آتش نشان با سه خودرو اطفای حریق و یک خودرو واکنش سریع از دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه در خیابان ناصر خسرو اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی گفت: هنگامی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدن دود غلیظی تمام فضای مسیر راه پله آپارتمان و واحد مسکونی را پوشانده بود.

وی خاطرنشان کرد: به دستور فرمانده عملیات، سه آتش نشان با بکارگیری دو دستگاه تنفسی و توربو فن موفق شدند ضمن هدایت و تخلیه دود از محیط ساختمان، به مرکز حریق که یک دستگاه ماشین ظرف شویی در آشپزخانه واحد مسکونی در طبقه هفتم آپارتمان بود، دسترسی پیدا کنند.

رضاپور تصریح کرد: خوشبختانه با سرعت عمل سریع آتش نشانان قبل از اینکه حریق از آشپزخانه به نقاط دیگر خانه سرایت کند عمل اطفای حریق به طور کامل و با رعایت کمترین خسارت انجام شد.

وی افزود: به دلیل حضور نداشتن ساکنین در منزل مسکونی، خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی با ۶۰ نیروی انسانی و ۱۱ خودروی سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودرو پیشرو امداد و نجات جاده‌ای، در چهار ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 504023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.