خواسته های اکوسیستم نوآوری از وزارت ارتباطات دولت سیزدهم

معاون سیاست گذاری سازمان فناوری اطلاعات گفت: ‏آن چیزی که این دولت اتفاق افتاد این بود که در کنار رشد زیر ساخت و افزایش سطح دسترسی شهروندان به اینترنت و فناوری اطلاعات، اکوسیستمی که بتواند تأمین‌کننده خدمات مورد نیاز شهروندان هم باشد ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهره ناصری در توئیتر خود نوشت:

"‏آن چیزی که این دولت اتفاق افتاد این بود که در کنار رشد زیر ساخت و افزایش سطح دسترسی شهروندان به اینترنت و فناوری اطلاعات، اکوسیستمی که بتواند تأمین‌کننده خدمات مورد نیاز شهروندان هم باشد ایجاد شد.

‏به نظر می‌رسد که این اکوسیستم می‌تواند در دولت آینده نقش مهمی داشته باشد و شاید مهمترین و کلیدی‌ترین کاری که دولت آینده باید انجام بدهد افزایش سطح توانمندی این کسب و کارهاست.

‏دومین مسئله‌ای که اهمیت پیدا می‌کند این است که از ورود نهادهای دولتی و افزایش مداخله دولت جلوگیری کنند چرا که ورود آن‌ها به اکوسیستم استارتاپی، رنگ و بوی آن را تغییر خواهد داد و این انگیزه‌های بخش خصوصی برای ارائه خدمات را کاهش می‌دهد و آن‌ها را در یک رقابت نابرابر قرار می‌دهد.

و سومین مسئله هم بحث ورود استارتاپها به بورس است که می‌تواند کمک کند که جریان مالی تداوم پیدا کند و به صورت هوشمندی برگردد به خود اکوسیستم. من اسم تمام این‌ها را می‌گذارم حمایت از اکوسیستم استارتاپی.
‏با تشکر از تیم خوب و حرفه‌ای ⁧‫دیجیاتو‬⁩"

خواسته های اکوسیستم نوآوری از وزارت ارتباطات دولت سیزدهمخواسته های اکوسیستم نوآوری از وزارت ارتباطات دولت سیزدهم

کد خبر 504014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.