شرایط ثبت نام جاماندگان یارانه اعلام شد

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای، شرایط ثبت نام جاماندگان یارانه را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است: بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۰ و آئین‌نامه مصوب دولت کسانی که در سال ۱۳۹۳ از ثبت نام یارانه‌ها جا مانده یا افرادی که خانواده آنها یارانه‌بگیر نبوده اما با ازدواج از خانواده جدا شده‌اند چنانچه متقاضی دریافت یارانه هستند، می‌توانند طبق شرایطی که اعلام خواهد شد برای ثبت نام اقدام کنند.

بنابراین اطلاعیه، پس از هماهنگی‌های لازم با ستاد ملی کرونا نحوه مراجعه حضوری به مراکز مربوطه برای ثبت نام در شهرهایی که خطر گسترش کرونا وجود نداشته باشد اعلام می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است؛ تا اعلام شرایط از سوی این وزارتخانه، افراد متقاضی ثبت نام یارانه، از مراجعه حضوری به این وزارتخانه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها خودداری کنند.

منبع: مهر

کد خبر 503984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • فرهاد صحرای IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    6 0
    به خدا که خیلی نامردیه از نودوسه تا الان یارانه من قطع شده ماهم جز این کشور هستیم قانونی حق داریم چرا اینقدر دررابطه با ثبت نام یارانه کلک بازی وموذی گری میکنید این عین حق اناسه از جیب پدر شما که درنمیاد حق ماست وشما هم باید وظیفه کاری خودتونو انجام بدید حق ما که داده نشود ان حق اناسه به گردنتونه یعنی اگر خدای باشه باید اوچندسال جامانده رو هم بدید احتمال داره دولت یه چیزای دیگه مثل معیشت رواضافه کنه نزارید حق ما ازبین بره خدا نابودتون میکنه