ماسال انتخابات پاکیزه‌ای را تجربه کرد

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری ماسال گفت: این شهر در ایام انتخابات به دلیل رعایت نظافت و نصب آثار تبلیغاتی در نقاط مجاز توسط نامزدها نسبت به دوره های گذشته برگزاری انتخابات پاکیزه‌ای را تجربه کرد.

ابوالفضل دولتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری ماسال برای تبلیغات نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر، در مناطق پرتردد، جایگاه‌های مناسبی را به طول ۱۵۰ متر در نظر گرفته بود.

وی افزود: در این دوره انتخابات، نامزدهای انتخاباتی ماسال با رعایت نظافت و حقوق شهروندی، همکاری بسیاری خوبی با شهرداری داشتند و آثار تبلیغاتی خود را بیشتر در نقاط مجاز نصب کردند.

مسئول خدمات شهری شهرداری ماسال تصریح کرد: تعداد کمی از ستادهای نامزدهای انتخاباتی نیز با نقض قانون، آثار تبلیغاتی خودشان را در نقاط غیرمجاز شهر نصب کردند. بسیاری از این آثار تبلیغاتی توسط پاکبانان، پاکسازی و امحا شده و مابقی آن نیز در ارتفاع بلند نصب شده که به مرور زمان جمع‌آوری خواهد شد.

وی با قدردانی از همکاری نامزدهای انتخاباتی ششمین دوره شورای شهر که با تمکین به قانون، آثار تبلیغاتی خودشان را در مناطق مجاز نصب کردند، گفت: ماسال نسبت به دوره‌های گذشته، برگزاری انتخابات پاکیزه‌ای را تجربه کرد.

دولتی خاطرنشان کرد: پاکبانان از روز بعد از انتخابات، پاکسازی و امحای آثار تبلیغاتی را در نقاط غیرمجاز آغاز کردند و همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، شهر ماسال در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه امسال ۱۷ نامزد برای به دست آوردن پنج کرسی اصلی با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 503745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.