۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
مأمور قلابی دستگیر شد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که با معرفی خود به عنوان مأمور از واحدهای صنفی اخاذی می‌کرد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ «نادر مرادی» در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواخر هفته گذشته مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی مطلع شدند فردی خود را به واحدهای صنفی مأمور معرفی می‌کند و ضمن بازدید از واحدهای صنفی، در صورت مشاهده تخلفی از سوی آنها، با ترفند مساعدت برای عدم ارائه گزارش، مبالغی را اخاذی می‌کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله مأموران ما دست به کار شده و در تحقیقات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم اخذ شد.

مرادی تصریح کرد: مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی با تلاش‌های شبانه‌روزی محل تردد وی را شناسایی و پنجم تیرماه متهم در حالی که قصد داشت از یک واحد صنفی در حوالی خیابان "شریعتی" بازدید کند دستگیر و به پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال داده شد.

وی گفت: متهم پس از بازجویی با اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه تا کنون سه شاکی در این خصوص شناسایی شده است، افزود: کارشناسان مبلغ کلاهبرداری شده را یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس اماکن عمومی پایتخت همواره پشتیبان اصناف بوده و با کسانی که بخواهند از این شرایط سوءاستفاده نموده برخورد جدی و قانونی صورت خواهد داد و از شهروندان و متصدیان صنوف، خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

منبع: رکنا

کد خبر 503736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.