بوستان مادر و کودک، ظرفیت ویژه برای بانوان مشهد

عضو شورای شهر مشهد گفت: نیازهای جامعه بهره بردار بوستان مادر و کودک در طراحی این مجموعه پیش‌بینی شده و در واقع بانوان شهر مشهد پا به مجموعه‌ای می‌گذارند که در آن برای استفاده همه رده‌های سنی امکاناتی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بتول گندمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"از ابتدای برقراری نظام شورایی در شهر مشهد یکی از دغدغه‌های اصلی آن همواره این بوده است که ظرفیت‌های ویژه‌ای برای بانوان نیز پیش‌بینی شود، اما زمانی که گام در اجرا نهادیم بدون توجه به نیازها و شرایط جامعه بهره‌بردار طوری کار کردیم که بهره‌برداران ما را اقناع نکرد. بسیاری از پارک‌های شهر و حتی مجموعه‌های ویژه بانوان، امروز دارای چنین ضعف‌هایی هستند و بانوان به عنوان جامعه بهره‌بردار شاهد وجود مشکلات و نواقصی در این پروژه‌ها بوده‌اند که امکان استفاده مفید را از آن‌ها سلب کرده و استقبال مناسبی از این فضاها نشده است.

افتتاح بوستان مادر و کودک رویدادی بسیار متفاوت است از این بابت که نیازهای جامعه بهره بردار این مجموعه که می‌تواند یک مادر و فرزند خردسال، یک دختر نوجوان یا بانویی مسن باشد در طراحی آن پیش‌بینی شده و در واقع بانوان شهر مشهد پا به مجموعه‌ای می‌گذارند که در آن برای همه رده‌های سنی امکاناتی در نظر گرفته شده و فضای ویژه آنها تعریف شده است. در طراحی و احداث این بوستان نیازهای جامعه مورد هدف مدنظر بوده و متناسب با نیازها و خواست ایشان امکانات فراهم شده است.

لبخند رضایت شهروندان خستگی را از وجود مدیران شهری و خدمتگزاران ایشان خواهد زدود. این نکته نیز قابل تأمل است که این مجموعه در طی مدت شش ماه و با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان اجرا و تکمیل شد که حداقل کاری بود که می‌توانستیم در راستای وظیفه خود در خدمت به بانوان شهرمان انجام دهیم. "

کد خبر 503622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.