بلژیک یک- پرتغال صفر / حذف مدافع قهرمانی با شلیک هازارد

تیم ملی پرتغال با شکست برابر بلژیک از یورو ۲۰۲۰ حذف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰، شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های بلژیک و پرتغال در ورزشگاه لاکارتوخا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر بلژیک به پایان رسید.

مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰

دیدار تیم‌های بلژیک و پرتغال

ورزشگاه: لاکارتوخا (سویل، اسپانیا)

گل‌: تورگان هازارد (دقیقه ۴۲) برای بلژیک

بلژیک: تیبو کورتوا، توبی آلدرویرلد، توماس ورمالن، یان فرتونگن، اکسل ویتسل، کوین دی بروین (۴۸- دریس مرتنزیری تیلمانس، روملو لوکاکو، ادن هازارد (۸۷- یانیک کاراسکو)، توماس میونیر و تورگان هازارد (۵+۹۰- لیندر دندانکر)

سرمربی: روبرتو مارتینز

پرتغال: روی پاتریسیو، په په، روبن دیاس، رافائل گوئیریرو، کریستیانو رونالدو، ژائو موتینیو (۵۵- ژائو فلیکسبرناردو سیلوا (۵۵- برونو فرناندزرناتو سانچس (۷۸- سرجیو اولیویرادیوگو دالوت، دیوگو ژوتا (۷۰- آندره سیلوا) و ژوائو پالینیا (۷۸- دانیلو پری را)

سرمربی: فرناندو سانتوس

داور: فلیکس بریش (آلمان)

شرح بازی:

یکی از دیدارهای حساس مرحله یک هشتم نهایی بین دو تیم مدعی و نامی برگزار می‌شد، پرتغال مدافع عنوان قهرمانی و بلژیک تیم سوم جام جهانی گذشته. بلژیک که مرحله گروهی را با کسب ۹ امتیاز به پایان رسانده بود در نیمه نخست برتری نسبی داشت و مزد این برتری خود را در آخرین دقایق نیمه نخست با گل تورگان هازارد گرفت. البته بازی در نیمه نخست طوری پیش نمی‌رفت که انتظار زدن گل از سوی دو تیم برود اما با این وجود بلژیک روی هنرنمایی هافبک خود نیمه نخست را با پیروزی پشت سر گذاشت.

در نیمه دوم بلژیک با احتیاط بیشتری بازی کرد و این پرتغال بود که به خصوص در ۲۰ دقیقه پایانی فشار زیادی برای زدن گل تساوی روی دروازه بلژیک آورد. پرتغال در دقایق پایانی به زدن گل تساوی خیلی نزدیک بود و حتی تیر دروازه بلژیک را هم لرزاند اما در نهایت شانس با رونالدو و یارانش همراه نبود تا پرتغال دومین تیم مدعی حذف شده مرحله یک هشتم نهایی لقب بگیرد.

بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی برابر ایتالیا قرار خواهد گرفت تا مهیج‌ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی شکل بگیرد.

شرح گل‌:

۰-۱ (دقیقه ۴۱- بلژیک) - تورگان هازارد که پشت محوطه جریمه پرتغال صاحب موقعیت شوتزنی شده بود با یک شوت ناگهانی دروازه پرتغال را به زیبایی باز کرد.

کد خبر 503604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.