۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مشخصات شیائومی Mi 9T+ قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مؤلفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی Xiaomi Mi 9T می‌تواند علاقمندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T"میان‌رده" جدید شرکت شیائومی است که با چند ویژگی جدید روانه بازار شد. به نظر می‌رسد که شیائومی Mi 9T همه کم‌وکاستی‌های نسل خود را رفع کرده است.

مشخصات شیائومی Mi 9T

صفحه نمایش و بدنه شیائومی Mi 9T

شیائومی Mi 9T دارای نمایشگری در ابعاد ۶.۳۹ اینچ است که دارای نمایشگر AMOLED می‌باشد. رزولوشن این نمایشگر معادل ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل است و نرخ تازه سازی معادل ۹۰ هرتز است. این صفحه نمایش فضای رنگی HDR10 دارد که تراکم پیکسلی در حدود 403ppi ارائه می‌کند و همچنین تصاویری با وضوح و کیفیت بالایی را در اختیار کاربران می‌گذارد. حداکثر روشنایی نمایشگر Mi 9T در حالت‌های خودکار و دستی به ترتیب ۹۴۰ و ۷۲۰ نیت است. این صفحه‌نمایش توسط گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود و در برابر خط و خش و حتی ضربه مقاومت بالایی دارد.

دوربین شیائومی Mi 9T

شیائومی Mi 9T مجهز به دوربین ۴۸ مگاپیکسل (لنز واید ۲۶ میلی‌متری، ۰.۸ میکرومتر سایز پیکسل، ۱. ۲ اینچ سایز سنسور، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز) و ۱۳ مگاپیکسل (۱.۳ اینچ سایز سنسور، ۱.۱۲ میکرومتر سایز پیکسل، f/2.4، لنز فوق‌عریض، فوکوس خودکار با تشخیص فاز) و ۸ مگاپیکسل ( f/2.4، لنز ۵۳ میلی‌متری تله‌فوتو، ۱.۴ اینچ سایز سنسور، ۱.۱۲ میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، زوم اپتیکال دو برابر) و همچنین دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل (۰.۸ میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2، مکانیزم مکانیکی بالاجهنده) است.

دوربین اصلی Mi 9T می‌تواند ضبط ویدئوهای 4K 30fps دارد که تمام حالت‌های دیگر مثل ۱۰۸۰، 30fps و همینطور ۱۰۸۰، 60fps را دارد. برای فیلم برداری فقط از دوربین اصلی استفاده می‌شود و لنزهای تله فوتو و فوق عریض قابلیت فیلم برداری را ندارند. فیلم‌های اسلوموشن نیز با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۲۰ و ۷۲۰ * 960fps یا 240fps قابل ضبط شدن است.

سخت افزار شیائومی Mi 9T

از نظر سخت افزاری شیائومی Mi 9T از تراشه اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده می‌کند. پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ از دو هسته قدرتمند Kryo 470 Gold مبتنی بر جدیدترین هسته پرچم‌دار آرم موسوم به Cortex-A76 با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتزی ساخته شده است که در کنار شش هسته کم‌مصرف Kryo 470 Silver مبتنی بر هسته‌های Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی، نقش پردازنده مرکزی را بر عهده دارند و ماژول آدرنو ۶۱۸ واحد پردازش گرافیکی تراشه است. مودم اسنپدراگون X15 برقراری اتصال LTE را تضمین می‌کند و موتور هوش مصنوعی چندهسته‌ای و نسل چهارمی Qualcomm، اسنپدراگون ۷۳۰ در زمینه پردازش‌های هوش مصنوعی دو برابر بهتر عمل خواهد کرد.

Mi 9T از نظر حافظه در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه شده هست و از درگاه کارت microSD برای ارتقا حافظه ذخیره‌سازی نیز بهره نمی‌برد.

شبکه‌های ارتباطی شیائومی Mi 9T

قابلیت اتصال به شبکه‌های GSM / HSPA / LTE و بلوتوث نسخه 5.0، A2DP، LE، aptX HD از دیگر ویژگی‌های شبکه‌های ارتباطی شیائومی Mi 9T است.

باتری شیائومی Mi 9T

شیائومی Mi 9T دارای باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت چهار هزار میلی‌آمپر است، از شارژ با توان ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند و در مدت زمان ۱۰۰ دقیقه از صفر تا صد شارژ شود. باتری Mi 10 برای یک روز نیم نیاز کاربران را برای استفاده معمولی فراهم آورده است.

سیستم عامل شیائومی Mi 9T

شیائومی Mi 9T به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۹ با رابط کاربری MIUI 10 استفاده می‌کند این رابط کاربری امکان قفل گذاری روی برخی برنامه‌های دلخواه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد تا با خیال راحت گوشی را در اختیار افراد دیگر بدون نگرانی‌ای بابت مشاهده محتواهای شخصی قرار دهند.

مزایای شیائومی Mi 9T

  • طراحی بسیار زیبا
  • دوربین‌های همه کاره با جزئیات و کیفیت بسیار خوب
  • عملکرد سخت افزاری بی نظیر در مقایسه با گوشی‌های میان رده که حتی در برخی تست‌ها قابلیت رقابت با گوشی‌های پرچمدار را هم دارد
  • صفحه نمایش AMOLED شگفت‌انگیز با روشنایی بالا، پشتیبانی از HDR 10
  • حسگر اثر انگشت دقیق و سریع که زیر صفحه نمایش کار گذاشته شده است
  • ظرفیت و عمر باتری بسیار بالا مناسب برای بیش از یک روز استفاده
  • وجود جک پنج میلی متری
  • عملکرد سریع، دقیق و روان رابط کاربری

معایب شیائومی Mi 9T

  • نمایشگر AMOLED عاری از بریدگی و روشن
  • پردازنده قدرتمند و عملکرد بسیار روان
  • دوربین سه‌گانه و سلفی توانمند
  • شارژدهی بسیار خوب
  • جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون

قیمت شیائومی Mi 9T

  • با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت شیائومی Mi 9T با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ در حدود هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.
     
  • با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت شیائومی Mi 9T با حافظه ۶۴ گیگابایت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

آیا شیائومی Mi 9T بخریم؟

شیائومی Mi 9T در اکثر زمینه‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد اما موارد زیادی را باید پیش از اقدام به خرید این محصول در نظر گرفت. با قیمت شروع کنید، سپس ببینید بررسی کنید آیا اندازه صفحه نمایش و قدرت باتری آنچه می‌خواهید هست یا خیر؟

شیائومی Mi 9T از ترکیب خوش‌ساخت بدنه شیشه‌ای و گوریلا گلس ۵ ، نمایشگر AMOLED تمام‌صفحه بدون هیچ‌گونه بریدگی یا حفره‌ای، دوربین سلفی پاپ‌آپ، پردازنده توانمند، دوربین سه‌گانه با حالت عکاسی Night و البته شارژدهی بسیار خوب از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های Mi 9T به‌شمار می‌آید که این محصول را به گزینه‌ای مناسب برای خرید تبدیل کرده است.

کد خبر 503603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.