مریخی در دانمارک، زمینی در بارسلونا

مهاجم بارسلونا با دانمارک در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ می‌درخشد و عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، مارتین بریتویت، مهاجم تیم بارسلونا این روزها در تیم ملی کشورش در چارچوب مسابقات یورو ۲۰۲۰ شرایط بسیار خوبی دارد و لبخند به لب‌های او بازگشته چراکه توانسته توانمندی‌های خود را ثابت کند.

اگرچه بریتویت هیچگاه در ترکیب بارسلونا موفق نشد تبدیل به یکی از سوپراستارهای این تیم شود، با این حال بسیاری از هواداران از تشابه او به رونالدو نازاریو صحبت می‌کنند و حتی لقب مریخی را نیز به او داده تند. البته مسائل این چنینی بیشتر بر اساس شوخی است تا عملکرد مهاجم دانمارکی در زمین مسابقه. در واقع می‌توان عملکرد بریتویت در دانمارک را به رونالدو تشبیه کرد اما این بازیکن در بارسلونا اصلاً خوب نیست و بیشتر شبیه به یک انسان عادی است تا یک فوق ستاره فضایی!

بریتوایت فصل گذشته در مجموع ۱۷۲۵ دقیقه برای بارسلونا بازی کرد و هفت بار موفق به گلزنی شد، آماری که آنچنان برای یک بازیکن ذخیره بد نیست اما او مطمئناً در ترکیب اصلی بارسا جایگاه ویژه ای ندارد و فاصله او با سایر بازیکنان کاملاً احساس می‌شود.

علیرغم مشکلاتش در سطح باشگاهی، این مهاجم نقش بسیار متفاوتی برای کشورش ایفا می‌کند و حالا تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی دانمارک شده است. او با بازی‌های خوبش توانست به تیم ملی دانمارک کمک کند تا با یک پیروزی مقتدرانه برابر ولز به عنوان اولین تیم به مرحله یک چهارم نهایی یورو صعود کنند.

مشکل اساسی بریتویت در بارسلونا این است که آبی و اناری‌ها بازیکنان قابلی در خط حمله همچون عثمان دمبله، آنتوان گریزمان، آنسو فاتی، فیلیپ کوتینیو و لیونل مسی را در اختیار دارند و حالا با اضافه شدن سرخیو آگوئرو و ممفیس دپای، کار مارتین در کاتالونیا به مراتب سخت‌تر نیز شده است و می‌توان متصور شد که این بازیکن احتمالاً خیلی کمتر از قبل فرصت حضور در ترکیب تیم باشگاهی‌اش را پیدا کند.

کد خبر 503555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.